1) διάθεση και απόφαση. Τι ήταν αυτό που νιώσαμε όταν ξεκινήσαμε το έργο μας και τι μας οδήγησε σε αυτό. Κάτι που ακούσαμε στον δρόμο? Κάτι που είδαμε να περνά τον δρόμο? Κάτι που είχε φτιάξει ένας άλλος κακότεχνης? Ότι και να είναι πρέπει να σημειωθεί.
2) πως αισθάνεσαι όταν κοιτάς το έργο σου. Είναι κάτι που πρέπει να συμπεριλάβεις στην ονομασία αλλά χωρίς να περιοριστείς σε αυτό όπως κάνουν πολλοί καλλιτέχνες. Και σε καμία περίπτωση δεν αρκεί μόνο μια ματιά. Πρέπει να το παρακολουθήσεις μέχρι να σου μιλήσει όπως θα έλεγαν και οι ποιητές.
3) ένα τυχαίο όνομα. Βρες ένα όνομα που σου αρέσει άσχετα αν ταιριάζει στο έργο σου η όχι.
4) ξεφεύγοντας από τις λέξης. Αυτό που θα κάνουμε τώρα είναι να ονομάσουμε το έργο μας με μια πρόταση η κάτι λιγότερο. Για παράδειγμα μπορούμε να το πούμε η παγωμένη λίμνη όπου είναι και αυτό που διαδραματίζει. Οι σκέψεις ενός θολωμένου μυαλού που είναι κάτι αόριστο μα και αυτό που μας χαρακτήριζε όταν το φτιάχναμε. Η μαύρη ορχιδέα που παραπέμπει σε κάτι όμορφο.
5) αναλύοντας. Θα χωρίσουμε το έργο μας σε πολλά μικρά κομμάτια και θα αναλύσουμε το κάθε κομμάτι ξεχωριστά δίνοντας ένα όνομα για το κάθε ένα ξεχωριστά.
Έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με ονόματα που αφορούν το έργο μας και έχει φτάσει η ώρα της απόφασης. Πριν πούμε κάτι άλλο θα ήταν καλό να αναφέρουμε ότι μια σειρά από έργα θα ήταν όμορφο να έχει σχετικά ονόματα αν τα ονόματα δεν είναι ρεαλιστικά. Η θα έχουν όλα κάποιο όνομα φυτού η θα είναι όλα τα ονόματα στα λατινικά. Είναι σημαντικό για την συγκέντρωση του παρατηρητή. Και ας επιστρέψουμε στα ονόματα... Μια καλή επιλογή ονόματος θα ήταν αυτή που ταιριάζει και με τα 5 βήματα χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν θα βρεις και καλύτερα.
Κείμενο Εμμανουήλ
Έργο Iris
Τα έργα όπως και οι άνθρωποι έχουν τα μυστικά τους την ιστορία τους και έναν χαρακτήρα. Το μόνο που ξέρουμε για αυτά είναι ότι βλέπουμε ότι μας πουν και ένα όνομα.
ΑπάντησηΔιαγραφή