Μια έκθεση μπορεί να έχει πολλά πρόσωπα και πολλούς λόγους. Μπορείς να την κάνεις για τα δικά σου έργα η και κάποιου τρίτου. Μπορεί να γίνει από μια ομάδα καλλιτεχνών που παρουσιάζουν το ίδιο θέμα ο κάθε ένας από την δική του οπτική γωνία. Ακόμα και από εμένα για να πάρω ποσοστά από τα έργα που θα δώσετε. Όπως και να έχει μια έκθεση αξίζει να γίνει όπως και αξίζει να την παρακολουθήσεις. Το καλύτερο είναι να οργανώνετε από πολλά άτομα για να αυξήσουμε και την επιτυχία της έκθεσης αλλά και την δράση της. Ανεξάρτητα αν ο σκοπός είναι το κέρδος η η προβολή.
1) Στην Ελλάδα δεν συμβαίνει συχνά αλλά μια έκθεση μπορεί να γίνει απλά για προβάλουμε κάποια έργα που δεν θέλουμε να τα πουλήσουμε. Και μπορεί να γίνει για τον λόγο που γίνετε τις περισσότερες φορές το κέρδος. Ο χαρακτήρας τις έκθεσης πρέπει να καθοριστεί από την αρχή και όλα τα έργα που εκθέτονται να είναι εκεί για τον ίδιο λόγο. Κανείς δεν στο απαγορεύει αλλά θα ήταν καλό μπει ένα έργο προς πώληση σε μια έκθεση προβολής η και το αντίθετο εκτός αν γίνει από όλους. Ας πούμε ότι εσύ έφερες να εκθέσεις 10 πίνακες και ένας συγκεκριμένος από αυτούς είναι για πούλημα. Το ίδιο κάνω και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι στην έκθεση για να υπάρχει μια αρμονία. Ένα καλό τρικ που μπορεί να γίνει σχετικά εύκολα σε αυτό το ενδεχόμενο είναι το ένα από τα δέκα έργα του κάθε καλλιτέχνη να δημοπρατηθεί κάποια συγκεκριμένη στιγμή. Αν ο αυτός που κάνει την δημοπρασία είναι επαγγελματίας δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας. Πληρώνονται με ποσοστά που αλλάζουν ανάλογα με αυτά της επιτυχίας. Ζητήστε να δείτε παλιότερες δουλειές του και πάρτε όσες περισσότερες προσφορές γίνετε. Συνήθως αυτός που έχει την ικανότητα να πουλήσει πολύ είναι και αυτός που θα σας πείσει ότι την έχει χωρίς να σας αφήσει αμφιβολίες.
2) Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι η επιλογή θέματος και ονόματος. Μπορεί να είναι καλοκαίρι μπορεί να είναι δυο χρωμάτων η εποχής. Μπορεί να είναι ένα όνομα 30 συλλαβών που να χρειάζεσαι δίπλωμα αρχαίας ρωσικής φιλολογίας για να το προφέρεις η και κάτι απλό. Το θέμα είναι πως θες να προϊδεάσεις τον επισκέπτη. Αν θες πολύ κόσμο, το οποίο είναι και αυτό που θα αναλύσω περισσότερο γιατί τους 3 ψαγμένους φίλους σου ξέρεις που θα τους βρεις.. Τότε το όνομα πρέπει ναι είναι κάτι απλό κάτι που θα θυμόμαστε κάτι που θα παραπέμπει σε κάτι όμορφο Alegro η μια ανάπτυξη αυτού που να συνδυάζει και το θέμα μαζί. Κάνε αναζήτηση σε παλιότερες σοβαρές εκθέσεις που έχουν γίνει και κυρίως σε χώρες που γίνονται πολλές εκθέσεις. Έχουν επενδύσει πολλά στο μάρκετινγκ και κάνουν τεράστιες μελέτες πριν ξεκινήσουν. Θα δεις ότι χρησιμοποιούν απλά ονόματα το πολύ φανταχτερό είναι κάτι σαν το χρυσό rolex σου τραβά την προσοχή αλλά κατά πόσο θα το φορούσες?
3) Η επιλογή των ατόμων πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά. Τα κριτήρια είναι να έχουν έργα που να αξίζει να έρθω να τα δω να έχουν αποκτήσει το δικό τους κοινό και να έχουν την οικονομική δυνατότητα να ενισχύσουν οικονομικά την έκθεση. Δυστυχώς υπάρχουν έξοδα, πρέπει να νοικιαστεί ο χώρος που θα γίνει η έκθεση πρώτα από όλα . Υπάρχει και το ενδεχόμενο να σε φιλοξενήσουν κάποια μαγαζιά δωρεάν αλλά δεν θα έχεις τα αποτελέσματα που θες. Δεν έχει σημασία αν εσύ είσαι ζωγράφος και ο άλλος γλύπτης και εγώ φωτογράφος. Σημασία έχει θεματολογίκα να είστε στον ίδιο δρόμο. Εξήγησε τους από την αρχή ποιο είναι το σχέδιο της έκθεσης και ποιος είναι ο σκοπός. Και ασφαλώς και πόσο θα κοστίσει στον κάθε έναν ξεχωριστά.
4) Όταν φτάσει η στιγμή να επιλέξουμε τον χώρο της έκθεσης. Και εδω υπάρχουν κριτήρια. Αρχίζοντας από την τοποθεσία... Ο χώρος πρέπει να είναι προσβάσιμος από τους περισσότερους να έχει παρκινγκ κοντά και στάσεις αστικών. Διάλεξε ένα σημείο που να μπορεί να σε βρει εύκολα χωρίς να χρειαστεί να του δώσεις πολλές πληροφορίες. Η αίθουσα πρέπει να έχει δυνατό φωτισμό όχι απλά ρεύμα πρέπει να έχουν πολύ δυνατό φως και καλό θα ήταν να κανονίσεις από την αρχή με τον ιδιοκτήτη να βάλεις λάμπες μεγαλύτερης τάσης για την διάρκεια της έκθεσης. Να έχει άνετους χώρους ώστε και τα έργα να έχουν μια ικανοποιητική απόσταση μεταξύ τους αλλά και οι επισκέπτες. Σκέψου ότι πρέπει να δώσεις περιθώριο σε έναν πίνακα να μπορούν να το κοιτάζουν 5 άτομα ταυτόχρονα και από 5 άτομα τους διπλανούς πίνακες. Θα βρεις εύκολα χώρους αλλά συνήθως τους φθηνότερους τους παρέχουν τα ξενοδοχεία. Πρόσεξε το χρώμα των τοίχων η καλύτερη επιλογή είναι να είναι λευκοί και φρεσκοβαμμένοι. Γενικά ότι άλλο μπορεί να τραβήξει την προσοχή εκτός από τους πίνακες είναι αρνητικό. Αρκετοί στο θέμα του φωτισμού θα σου πουν ότι η αίθουσα έχει μεγάλα παράθυρα. Εσύ θες δυνατό φως για τις βραδινές ώρες οπότε δεν περιορίζεσαι σε αυτό.
5) Η ημερομηνία της έκθεσης. Τα βασικά που λογικά θα τα ξέρεις και εσύ είναι να μη δουλεύουν να είναι όλοι στην πόλη αυτό το διάστημα και αν είναι δυνατόν και μετεωρολογική πρόγνωση. Πέρα από αυτά πρέπει να δόσεις χρόνο και σε εσένα και στους άλλους καλλιτέχνες για να ετοιμάσετε μια σωστή παρουσίαση για τα έργα σας. Καλό θα ήταν κάθε έργο που εκτίθεται να έχει την περιγραφή του, πέρα από την βασική περιγραφή της έκθεσης. Η ημερομηνία της έναρξης πρέπει να βολεύει όλους τους καλλιτέχνες. Και οι επόμενες μέρες να χωριστούν σε βάρδιες.
6) Το φαγητό θα το αφήσω στην κρίση σου αλλά αν είναι να το κάνεις κάντο καλά. Το ποτό όμως δεν πρέπει να σταματήσει ποτέ και για κανέναν λόγο όταν το ποτήρι αδειάζει πρέπει να ξανά γεμίσει. Η καλύτερη λύση είναι το κρασί κόκκινο ροζέ και λευκό αν μιλήσετε απέφθους με τους οινοπαραγωγούς θα σας χορηγήσουν αυτοί. Αν χειριστείς σωστά το θέμα της χορηγίας 1 στους 3 θα σου πει ναι. Δεν φτάνει ποτέ μόνο ένας θες δυνατές προμήθειες για όλες τις μέρες. Πέρα από το κρασί θα χριστείς καφέ χυμούς και αναψυκτικά. Για αυτά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο να στα χορηγήσουν αλλά δεν χάνεις κάτι να δοκιμάσεις. Για το σερβίρισμα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δυο άτομα για 30 επισκέπτες. Προσπάθησε να συνεννοηθείς με τους άλλους καλλιτέχνες αν μπορούν να φέρουν κάποιον γνωστό για αυτήν την δουλειά και ποτέ μη περιοριστείς στις βασικές απαιτήσεις. Πάντα θα υπάρχει κάποιος που δεν θα έρθει πάντα θα υπάρχει κάτι που θα πάει στραβά μη τα αφήσεις όλα για την τελευταία στιγμή. Αλλά και ακόμα αν τα έχεις ρυθμίσει στην εντέλεια πάλη να είσαι προετοιμασμένος για το απρόοπτο και να το χειριστείς με ψυχραιμία.
7) προσκλήσεις είναι σημαντικό να εκτυπώσεις πολλές να σκεφτείς μια αναλογία ένας στους 100. δηλαδή από τους εκατό που θα πάρουν μια πρόσκληση στο χέρι θα έρθει ο ένας. Και 1 στους 1000 από αυτούς που δεν θα την πάρουν στο χέρι, εξετάζουμε πάντα τα χειρότερα ενδεχόμενα. Οι πρόσκληση είναι αυτό που θα μιλήσει σε για εσένα. Θα σου πρότεινα να εκτυπώσεις ένα Βιβλίο με όλα τα έργα που θα εκθέσεις και μια περιγραφή για αυτά για να βάλεις στο κουτί της πρόσκλησης. Δεν μιλώ για φυλλάδιο αλλά για βιβλίο με χοντρό εξώφυλλο καλό χαρτί κάτι που θα το έχει ο άλλος στο σαλόνι του η στην αίθουσα αναμονής του γραφείου του ακόμα και μετά την έκθεση. Καλή πρόσκληση και εξαιρετικά προσεγμένη από επαγγελματία γραφίστα. Στο κάτω κάτω καλλιτέχνες είστε και αυτό που θα φτιαχτεί πρέπει να σας αντιπροσωπεύει. Θα διευκρινίζει πως η είσοδος είναι δωρεάν και ότι τους καλείτε να τους κεράσετε καλό κρασί από τα οινοποιία που σας χορήγησαν. Και όλο αυτό καλό θα ήταν να μη το βάλεις σε φάκελο. Θα μπορούσε να είναι ένα ξύλινο κουτί η μια βαλίτσα η κάτι άλλο με χαραγμένο το όνομα της έκθεσης. Τα έξοδα τώρα ναι είναι έξοδα αλλά και σου ζητώ πολλά πράγματα και πολλές προσκλήσεις. Όλο αυτό τώρα για κάθε 1000 προσκλήσεις θα σου στοιχήσει : 0.25 ξύλινο κουτί 0.15 το βιβλίο και η πρόσκληση 400ε και 100 ένας πολύ καλός γραφίστας μαζί με έναν καλό επιμελητή του βιβλίου. 500ε για κάθε 1000 προσκλήσεις αν σκεφτούμε ότι πρέπει να στείλεις σε περιοδικά εφημερίδες κάποιους διάσημους από των χώρο η όχι πάμε στις 3000 προσκλήσεις 1300ε μιλώ για τιμές εξωτερικού μέσο alibaba αλλά αν έχεις χρήματα προτίμησε την ελληνική αγορά θα σε στηρίξει. Αν υποθέσουμε ότι είστε 20 καλλιτέχνες θα χρειαστείτε περίπου 500ε για μια καλή αίθουσα 3 ημερών. Που να χωρά τα έργα σας και αρκετό κόσμο. Ας πούμε φαγητά προσωπικό ναψυκτικά καφέδες να σας κοστίσουν ακόμα 700 το πολύ. Οπότε πάμε στα 2500ε για κάτι πραγματικά πολύ καλό και προσεγμένο με δυνατότητες 125ε ο κάθε ένας ας πούμε 150 με τα έξοδα αποστολής τον προσκλήσεων. Θα επικοινωνήσεις με αρκετές μεταφορικές για να πάρεις μια καλή τιμή. Στο τέλος έρχεται το facebook μη περιμένεις να μαζέψεις κόσμο μέσα από face είναι ιντερνέτ και η απόδοση του είναι 1 προς 1000 από όποια άποψη και και αν το δεις. Ακόμα και οι διασαφήσεις στο διαδίκτυο 1 προς 1000 έχουν ρυθμιστεί. Αυτό δεν σημαίνει πως και από εκεί δεν θα προσκαλέσεις κόσμο αλλά δεν πρέπει να στηριχτείς σε αυτό όπως κάνουν οι περισσότεροι. Αν σε παίρνει να πληρώσεις για διαφήμιση μέσο διαδικτύου θα σου πρότεινα να πληρώσεις και έναν ιδικό να στο κάνει ώστε να σιγουρευτείς πως αυτοί που θα την δουν θα είναι και αυτοί που θες.
8) κανονίζοντας τις τιμές με τους άλλους καλλιτέχνες. Αν στην έκθεση δεν έχεις κάτι δικό σου και το κάνεις μόνο για το κέρδος τότε πρέπει να ρυθμίσεις τα ποσοστά σου σωστά και να πληρώσεις όσα είπαμε πιο πάνω από την δική σου τσέπη. Αν το κάνετε όλη μαζί βρείτε μια ισορροπία τιμών και έργων. Πληρώσατε ο κάθε ένας 150ε και θα μπορείτε να εκθέσετε μέχρι 5 κομμάτια την μέρα. 5 διαφορετικά την άλλη και ακόμα 5 την τελευταία. Σκεφτείτε ότι με την πώληση 2 έργων ο κάθε ένας πρέπει να έχει βγάλει αυτά που επένδυσε και κάποιο κέρδος. Δεν γίνεται εγώ να έχω τον πίνακα μου 10ε και εσύ δίπλα μου 100ε δεν είναι καλό για κανέναν από τους δυο για αυτό πρέπει να υπάρχει ισορροπία. Καλό θα ήταν επίσης να δώσετε ένα ποσοστό για φιλανθρωπικούς σκοπούς η για τα αδέσποτα ζώα, με την άδεια πάντα των ανάλογων συλλόγων. Η καλή ενέργεια ευνοεί τον καλλιτέχνη. Μην αφήσεις ένα κουτί στην είσοδο που να λέει αφήστε ότι έχετε ευχαρίστηση για τα αδέσποτα είναι ελεεινό δεν κάνεις κάτι. Εγώ θα δώσω τα χρήματα μου για να αγοράσω από εσένα τον πίνακα και αδέσποτα ήταν ένας ακόμα λόγος να το κάνω από αυτά τα χρήματα πρέπει να δώσεις. Και αν τα πας και καλά να δώσεις και κάτι παρά πάνω.
Tips
1) πρόσεξε τον προϋπολογισμό δεν μπορείς να ζητήσεις 1000ε από έναν καλλιτέχνη που σκοπεύει να πουλήσει 10 πίνακες αξίας 50ε
2) πέρα από τον βασικό προϋπολογισμό πρόσθεσε και ένα 10% για κάθε ενδεχόμενο.
3) στην περίπτωση που θα βγάλεις αφίσες κοιτάς τράπεζες σουπερ μάρκετ σχολές καλών τεχνών καφετέριες. Όπου μαζεύεται κόσμος,
4) οι τιμές πρέπει να φαίνονται στους πίνακες και το όνομα του καλλιτέχνη δεν είναι ντροπή
Εμμανουήλ
1) Στην Ελλάδα δεν συμβαίνει συχνά αλλά μια έκθεση μπορεί να γίνει απλά για προβάλουμε κάποια έργα που δεν θέλουμε να τα πουλήσουμε. Και μπορεί να γίνει για τον λόγο που γίνετε τις περισσότερες φορές το κέρδος. Ο χαρακτήρας τις έκθεσης πρέπει να καθοριστεί από την αρχή και όλα τα έργα που εκθέτονται να είναι εκεί για τον ίδιο λόγο. Κανείς δεν στο απαγορεύει αλλά θα ήταν καλό μπει ένα έργο προς πώληση σε μια έκθεση προβολής η και το αντίθετο εκτός αν γίνει από όλους. Ας πούμε ότι εσύ έφερες να εκθέσεις 10 πίνακες και ένας συγκεκριμένος από αυτούς είναι για πούλημα. Το ίδιο κάνω και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι στην έκθεση για να υπάρχει μια αρμονία. Ένα καλό τρικ που μπορεί να γίνει σχετικά εύκολα σε αυτό το ενδεχόμενο είναι το ένα από τα δέκα έργα του κάθε καλλιτέχνη να δημοπρατηθεί κάποια συγκεκριμένη στιγμή. Αν ο αυτός που κάνει την δημοπρασία είναι επαγγελματίας δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας. Πληρώνονται με ποσοστά που αλλάζουν ανάλογα με αυτά της επιτυχίας. Ζητήστε να δείτε παλιότερες δουλειές του και πάρτε όσες περισσότερες προσφορές γίνετε. Συνήθως αυτός που έχει την ικανότητα να πουλήσει πολύ είναι και αυτός που θα σας πείσει ότι την έχει χωρίς να σας αφήσει αμφιβολίες.
2) Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι η επιλογή θέματος και ονόματος. Μπορεί να είναι καλοκαίρι μπορεί να είναι δυο χρωμάτων η εποχής. Μπορεί να είναι ένα όνομα 30 συλλαβών που να χρειάζεσαι δίπλωμα αρχαίας ρωσικής φιλολογίας για να το προφέρεις η και κάτι απλό. Το θέμα είναι πως θες να προϊδεάσεις τον επισκέπτη. Αν θες πολύ κόσμο, το οποίο είναι και αυτό που θα αναλύσω περισσότερο γιατί τους 3 ψαγμένους φίλους σου ξέρεις που θα τους βρεις.. Τότε το όνομα πρέπει ναι είναι κάτι απλό κάτι που θα θυμόμαστε κάτι που θα παραπέμπει σε κάτι όμορφο Alegro η μια ανάπτυξη αυτού που να συνδυάζει και το θέμα μαζί. Κάνε αναζήτηση σε παλιότερες σοβαρές εκθέσεις που έχουν γίνει και κυρίως σε χώρες που γίνονται πολλές εκθέσεις. Έχουν επενδύσει πολλά στο μάρκετινγκ και κάνουν τεράστιες μελέτες πριν ξεκινήσουν. Θα δεις ότι χρησιμοποιούν απλά ονόματα το πολύ φανταχτερό είναι κάτι σαν το χρυσό rolex σου τραβά την προσοχή αλλά κατά πόσο θα το φορούσες?
3) Η επιλογή των ατόμων πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά. Τα κριτήρια είναι να έχουν έργα που να αξίζει να έρθω να τα δω να έχουν αποκτήσει το δικό τους κοινό και να έχουν την οικονομική δυνατότητα να ενισχύσουν οικονομικά την έκθεση. Δυστυχώς υπάρχουν έξοδα, πρέπει να νοικιαστεί ο χώρος που θα γίνει η έκθεση πρώτα από όλα . Υπάρχει και το ενδεχόμενο να σε φιλοξενήσουν κάποια μαγαζιά δωρεάν αλλά δεν θα έχεις τα αποτελέσματα που θες. Δεν έχει σημασία αν εσύ είσαι ζωγράφος και ο άλλος γλύπτης και εγώ φωτογράφος. Σημασία έχει θεματολογίκα να είστε στον ίδιο δρόμο. Εξήγησε τους από την αρχή ποιο είναι το σχέδιο της έκθεσης και ποιος είναι ο σκοπός. Και ασφαλώς και πόσο θα κοστίσει στον κάθε έναν ξεχωριστά.
4) Όταν φτάσει η στιγμή να επιλέξουμε τον χώρο της έκθεσης. Και εδω υπάρχουν κριτήρια. Αρχίζοντας από την τοποθεσία... Ο χώρος πρέπει να είναι προσβάσιμος από τους περισσότερους να έχει παρκινγκ κοντά και στάσεις αστικών. Διάλεξε ένα σημείο που να μπορεί να σε βρει εύκολα χωρίς να χρειαστεί να του δώσεις πολλές πληροφορίες. Η αίθουσα πρέπει να έχει δυνατό φωτισμό όχι απλά ρεύμα πρέπει να έχουν πολύ δυνατό φως και καλό θα ήταν να κανονίσεις από την αρχή με τον ιδιοκτήτη να βάλεις λάμπες μεγαλύτερης τάσης για την διάρκεια της έκθεσης. Να έχει άνετους χώρους ώστε και τα έργα να έχουν μια ικανοποιητική απόσταση μεταξύ τους αλλά και οι επισκέπτες. Σκέψου ότι πρέπει να δώσεις περιθώριο σε έναν πίνακα να μπορούν να το κοιτάζουν 5 άτομα ταυτόχρονα και από 5 άτομα τους διπλανούς πίνακες. Θα βρεις εύκολα χώρους αλλά συνήθως τους φθηνότερους τους παρέχουν τα ξενοδοχεία. Πρόσεξε το χρώμα των τοίχων η καλύτερη επιλογή είναι να είναι λευκοί και φρεσκοβαμμένοι. Γενικά ότι άλλο μπορεί να τραβήξει την προσοχή εκτός από τους πίνακες είναι αρνητικό. Αρκετοί στο θέμα του φωτισμού θα σου πουν ότι η αίθουσα έχει μεγάλα παράθυρα. Εσύ θες δυνατό φως για τις βραδινές ώρες οπότε δεν περιορίζεσαι σε αυτό.
5) Η ημερομηνία της έκθεσης. Τα βασικά που λογικά θα τα ξέρεις και εσύ είναι να μη δουλεύουν να είναι όλοι στην πόλη αυτό το διάστημα και αν είναι δυνατόν και μετεωρολογική πρόγνωση. Πέρα από αυτά πρέπει να δόσεις χρόνο και σε εσένα και στους άλλους καλλιτέχνες για να ετοιμάσετε μια σωστή παρουσίαση για τα έργα σας. Καλό θα ήταν κάθε έργο που εκτίθεται να έχει την περιγραφή του, πέρα από την βασική περιγραφή της έκθεσης. Η ημερομηνία της έναρξης πρέπει να βολεύει όλους τους καλλιτέχνες. Και οι επόμενες μέρες να χωριστούν σε βάρδιες.
6) Το φαγητό θα το αφήσω στην κρίση σου αλλά αν είναι να το κάνεις κάντο καλά. Το ποτό όμως δεν πρέπει να σταματήσει ποτέ και για κανέναν λόγο όταν το ποτήρι αδειάζει πρέπει να ξανά γεμίσει. Η καλύτερη λύση είναι το κρασί κόκκινο ροζέ και λευκό αν μιλήσετε απέφθους με τους οινοπαραγωγούς θα σας χορηγήσουν αυτοί. Αν χειριστείς σωστά το θέμα της χορηγίας 1 στους 3 θα σου πει ναι. Δεν φτάνει ποτέ μόνο ένας θες δυνατές προμήθειες για όλες τις μέρες. Πέρα από το κρασί θα χριστείς καφέ χυμούς και αναψυκτικά. Για αυτά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εύκολο να στα χορηγήσουν αλλά δεν χάνεις κάτι να δοκιμάσεις. Για το σερβίρισμα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον δυο άτομα για 30 επισκέπτες. Προσπάθησε να συνεννοηθείς με τους άλλους καλλιτέχνες αν μπορούν να φέρουν κάποιον γνωστό για αυτήν την δουλειά και ποτέ μη περιοριστείς στις βασικές απαιτήσεις. Πάντα θα υπάρχει κάποιος που δεν θα έρθει πάντα θα υπάρχει κάτι που θα πάει στραβά μη τα αφήσεις όλα για την τελευταία στιγμή. Αλλά και ακόμα αν τα έχεις ρυθμίσει στην εντέλεια πάλη να είσαι προετοιμασμένος για το απρόοπτο και να το χειριστείς με ψυχραιμία.
7) προσκλήσεις είναι σημαντικό να εκτυπώσεις πολλές να σκεφτείς μια αναλογία ένας στους 100. δηλαδή από τους εκατό που θα πάρουν μια πρόσκληση στο χέρι θα έρθει ο ένας. Και 1 στους 1000 από αυτούς που δεν θα την πάρουν στο χέρι, εξετάζουμε πάντα τα χειρότερα ενδεχόμενα. Οι πρόσκληση είναι αυτό που θα μιλήσει σε για εσένα. Θα σου πρότεινα να εκτυπώσεις ένα Βιβλίο με όλα τα έργα που θα εκθέσεις και μια περιγραφή για αυτά για να βάλεις στο κουτί της πρόσκλησης. Δεν μιλώ για φυλλάδιο αλλά για βιβλίο με χοντρό εξώφυλλο καλό χαρτί κάτι που θα το έχει ο άλλος στο σαλόνι του η στην αίθουσα αναμονής του γραφείου του ακόμα και μετά την έκθεση. Καλή πρόσκληση και εξαιρετικά προσεγμένη από επαγγελματία γραφίστα. Στο κάτω κάτω καλλιτέχνες είστε και αυτό που θα φτιαχτεί πρέπει να σας αντιπροσωπεύει. Θα διευκρινίζει πως η είσοδος είναι δωρεάν και ότι τους καλείτε να τους κεράσετε καλό κρασί από τα οινοποιία που σας χορήγησαν. Και όλο αυτό καλό θα ήταν να μη το βάλεις σε φάκελο. Θα μπορούσε να είναι ένα ξύλινο κουτί η μια βαλίτσα η κάτι άλλο με χαραγμένο το όνομα της έκθεσης. Τα έξοδα τώρα ναι είναι έξοδα αλλά και σου ζητώ πολλά πράγματα και πολλές προσκλήσεις. Όλο αυτό τώρα για κάθε 1000 προσκλήσεις θα σου στοιχήσει : 0.25 ξύλινο κουτί 0.15 το βιβλίο και η πρόσκληση 400ε και 100 ένας πολύ καλός γραφίστας μαζί με έναν καλό επιμελητή του βιβλίου. 500ε για κάθε 1000 προσκλήσεις αν σκεφτούμε ότι πρέπει να στείλεις σε περιοδικά εφημερίδες κάποιους διάσημους από των χώρο η όχι πάμε στις 3000 προσκλήσεις 1300ε μιλώ για τιμές εξωτερικού μέσο alibaba αλλά αν έχεις χρήματα προτίμησε την ελληνική αγορά θα σε στηρίξει. Αν υποθέσουμε ότι είστε 20 καλλιτέχνες θα χρειαστείτε περίπου 500ε για μια καλή αίθουσα 3 ημερών. Που να χωρά τα έργα σας και αρκετό κόσμο. Ας πούμε φαγητά προσωπικό ναψυκτικά καφέδες να σας κοστίσουν ακόμα 700 το πολύ. Οπότε πάμε στα 2500ε για κάτι πραγματικά πολύ καλό και προσεγμένο με δυνατότητες 125ε ο κάθε ένας ας πούμε 150 με τα έξοδα αποστολής τον προσκλήσεων. Θα επικοινωνήσεις με αρκετές μεταφορικές για να πάρεις μια καλή τιμή. Στο τέλος έρχεται το facebook μη περιμένεις να μαζέψεις κόσμο μέσα από face είναι ιντερνέτ και η απόδοση του είναι 1 προς 1000 από όποια άποψη και και αν το δεις. Ακόμα και οι διασαφήσεις στο διαδίκτυο 1 προς 1000 έχουν ρυθμιστεί. Αυτό δεν σημαίνει πως και από εκεί δεν θα προσκαλέσεις κόσμο αλλά δεν πρέπει να στηριχτείς σε αυτό όπως κάνουν οι περισσότεροι. Αν σε παίρνει να πληρώσεις για διαφήμιση μέσο διαδικτύου θα σου πρότεινα να πληρώσεις και έναν ιδικό να στο κάνει ώστε να σιγουρευτείς πως αυτοί που θα την δουν θα είναι και αυτοί που θες.
8) κανονίζοντας τις τιμές με τους άλλους καλλιτέχνες. Αν στην έκθεση δεν έχεις κάτι δικό σου και το κάνεις μόνο για το κέρδος τότε πρέπει να ρυθμίσεις τα ποσοστά σου σωστά και να πληρώσεις όσα είπαμε πιο πάνω από την δική σου τσέπη. Αν το κάνετε όλη μαζί βρείτε μια ισορροπία τιμών και έργων. Πληρώσατε ο κάθε ένας 150ε και θα μπορείτε να εκθέσετε μέχρι 5 κομμάτια την μέρα. 5 διαφορετικά την άλλη και ακόμα 5 την τελευταία. Σκεφτείτε ότι με την πώληση 2 έργων ο κάθε ένας πρέπει να έχει βγάλει αυτά που επένδυσε και κάποιο κέρδος. Δεν γίνεται εγώ να έχω τον πίνακα μου 10ε και εσύ δίπλα μου 100ε δεν είναι καλό για κανέναν από τους δυο για αυτό πρέπει να υπάρχει ισορροπία. Καλό θα ήταν επίσης να δώσετε ένα ποσοστό για φιλανθρωπικούς σκοπούς η για τα αδέσποτα ζώα, με την άδεια πάντα των ανάλογων συλλόγων. Η καλή ενέργεια ευνοεί τον καλλιτέχνη. Μην αφήσεις ένα κουτί στην είσοδο που να λέει αφήστε ότι έχετε ευχαρίστηση για τα αδέσποτα είναι ελεεινό δεν κάνεις κάτι. Εγώ θα δώσω τα χρήματα μου για να αγοράσω από εσένα τον πίνακα και αδέσποτα ήταν ένας ακόμα λόγος να το κάνω από αυτά τα χρήματα πρέπει να δώσεις. Και αν τα πας και καλά να δώσεις και κάτι παρά πάνω.
Tips
1) πρόσεξε τον προϋπολογισμό δεν μπορείς να ζητήσεις 1000ε από έναν καλλιτέχνη που σκοπεύει να πουλήσει 10 πίνακες αξίας 50ε
2) πέρα από τον βασικό προϋπολογισμό πρόσθεσε και ένα 10% για κάθε ενδεχόμενο.
3) στην περίπτωση που θα βγάλεις αφίσες κοιτάς τράπεζες σουπερ μάρκετ σχολές καλών τεχνών καφετέριες. Όπου μαζεύεται κόσμος,
4) οι τιμές πρέπει να φαίνονται στους πίνακες και το όνομα του καλλιτέχνη δεν είναι ντροπή
Εμμανουήλ
Μια έκθεση μπορεί να έχει πολλά πρόσωπα και πολλούς λόγους. Μπορείς να την κάνεις για τα δικά σου έργα η και κάποιου τρίτου. Μπορεί να γίνει από μια ομάδα καλλιτεχνών που παρουσιάζουν το ίδιο θέμα ο κάθε ένας από την δική του οπτική γωνία. Ακόμα και από εμένα για να πάρω ποσοστά από τα έργα που θα δώσετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήksero na zografiso
Διαγραφή6981034337
ΑπάντησηΔιαγραφή