Είμαι σχέση, συνήθισα η κάτι άλλο?


Πόσες φορές έχω πεθάνει δεν θυμάμαι, πόσες αγάπες μου γύρισαν την πλάτη. Έχω περάσει τα δεκαέξι και φοβάμαι την μοναξιά. Αποφάσισα να αναφερθώ στις ανθρώπινες σχέσεις τώρα που το μυαλό μου είναι καθαρό από τα ερωτικά μπερδέματα. Με την Βοήθεια πάντα των τραγουδιών που με πήραν απ το χέρι... Κάτι στιχάκια σαλεμένων εραστών. Τι θα πει είμαι σε σχέση?  Τα έχω καλά με κάποιον μερικές εβδομάδες τώρα ίσως και κάποιους μήνες. Αλλά καθόμαστε πάνω σε ένα κουτί γεμάτο δυναμίτες και πετάμε σπίθες. Κακά τα ψέματα οι σχέσεις έχουν ημερομηνία λήξης... Ας το δούμε και βάση πιθανοτήτων... Οι περισσότερες σχέσεις που έκανες τελείωσαν αν όχι όλες. Και με κάποιες από αυτές δεν έχεις καμία επικοινωνία.  Κάτσε και σκέψου μόνο πόσες φορές είπες για πάντα ! Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η πιθανότητες να κρατήσει μια σχέση είναι 2 / 14.000 γιατί μια σχέση αναφέρετε πάντα σε δυο.


Κείμενο Rilla
Φωτογραφικό υλικό Michael Kelaidis

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.