Ταξιδεύω.



Μου αρέσει να ταξιδεύω.

Μου αρέσει να μιλάω στους φίλου μου για τα ταξίδια μου.

Μου αρέσει όταν τα μοιράζομαι με όλους τους ανθρώπους.

Έχω συνταντήσει χιλιάδες πυγολαμπίδες ένα βράδυ κοντά στους καταρράκτες της Παλιάς Καβάλας (Μονοπάτι παλιάς Καβάλας), τα κατσίκια της Σαμοθράκης που ανεβαίνουν πάντα πάνω στο αυτοκίνητο μας για να ξαποστάσουν, τους Δράκους μέσα στις εκκλησίες της Μυτιλήνης, γυμνούς μοιρολάτρεις που αντηχούν τα τύμπανα τους μέσα στη γριά βάθρα (Σαμοθράκη) και είμαι σίγουρη οτι υπάρχουν τόσα ακόμα μέρη και εμπειρίες που έχω να ζήσω που απλά με κάνει να μην μπορώ να κάτσω στα αυγά μου.

Τι κακό και αυτό! Ονειρεύομαι συνέχεια ταξίδια. Μέσα στην Ελλάδα, εκτός Ελλάδας, στην σελήνη, στον γαλαξία αφροδίτη!

Αλλά πάνω απο όλα μου αρέσει να τα μοιράζομαι και να τα διηγούμαι στον κόσμο γύρω μου.

Μέσα σε αυτή την αναζήτηση βρήκα μια σελίδα που κάνει ακριβώς αυτό. Πολλοί διαφορετικοί άνθρωποι, απο όλες τις περιοχές της Ελλάδας γράφουν τις εμπειρίες τους απο μέρη της Ελλάδος.

Και το όνομα αυτού είναι Alternatrips.gr

Δεν είναι τέλειο, σε κάθε μέρος που επισκέπτεσαι να έχεις ένα καλό φίλο να σε συμβουλεύει για το που θα περάσεις καλύτερα; Σε ποιο μπαρ να πάω, που να φάω μύδια αχνιστά, ποια παραλία είναι γυμνιστών, πού έχει καταρράκτες, που θα βγάλω ωραίες φωτό και αλλά τέτοιου είδους ερωτήματα απαντάει το alternatrips. Σαν να έχεις έναν διαδικτυακό φίλο που σε πάει στα καλύτερα μέρη που θες να επισκεπτείς.

Αυτό είναι το Alternatrips.gr. Μια σελίδα που θα αρέσει και θα εμπνεύσει πολύ κόσμο και έτσι θα δημιουργηθεί μια πανελλαδική παρέα που θα μοιράζεται αυτή τη γνώση μεταξύ της και μεταξύ όλου του κόσμου που ψάχνει μέρη, όπου άλλοι πριν από αυτόν έχουν εξαιρετικά βιώματα. Η ενέργεια που εκπέμπει ένα μέρος, όπου άνθρωποι έχουν ζήσει εξαιρετικές εμπειρίες, το καθιστά αυτόματα ιδιαίτερο. Οι ιστορίες που θα ακούσεις για αυτό θα σε κάνουν να το βιώσεις πιο ουσιαστικά.

Απευθύνεται σε όλους αυτούς που ψάχνουν το διαφορετικό όταν ταξιδεύουν, σε αυτούς τους οποίους το ταξίδι είναι πιο σημαντικό απο τον προορισμό. Το μότο αυτού του ταξιδιώτη είναι κοντά σε αυτό που είπε κάποτε ο Henry Miller “One’s destination is never a place, but a new way of seeing things.”

Το Alternatrips είναι για όλους και φτιάχνεται απο όλους. Η ομάδα του Alternatrips, είναι μια παρέα με αγάπη για το ξεχωριστό, το διαφορετικό, το εμπειρικό, το ονειρικό. Ο καθένας μπορεί να γίνει αρθρογράφος στην σελίδα αυτή, αρκεί να το ζητήσει.

Εγώ προσωπικά έχω γράψει μέρη για την Καβάλα, που είναι και η πόλη μου, για την Σαμοθράκη και για την Θεσσαλονίκη που επισκέπτομαι πολύ συχνά.

Εσύ;

Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να βρεις στα:

κείμενο Αθηνά
φωτογραφικο υλικο alternatrip

Σελίδα: Alternatrips.gr

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.