Ειδοποίηση για εξώδικο από conn - x

Πως έχει η ιστορία

  Αποφασίζω να φύγω τον Σεπτέμβριο από το χωριό μου  να πάω λίγο στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη και λίγο στα Χανιά να δω των Μαθιό την φτουκα και όλα τα παιδιά που δουλεύουν εκεί, (των με ωμέγα έτσι?) αφήνοντας τους λογαριασμούς να τρέχουν. Όσο αφορά το conn - x ήμουν εκτός συμβολαίου και κρίνοντας από παλιότερα ταξίδια μετά από δυο λογαριασμούς ( τέσσερις μήνες δηλαδή ) σου κόβουν το τηλέφωνο και το ιντερνέτ. Και όταν επέστρεφα τα πλήρωνα και όλα ήταν καλά !!!
   Όταν μετά από 9 - 10 μήνες αποφάσισα να γυρίσω στο χωριό μου είδα ότι οι λογαριασμοί έτρεχαν... Ήταν κάπου στα 370ε ίσως και περισσότερα. Και την επόμενη μέρα μου ήρθε και μια Ειδοποίηση για εξώδικο την οποία και αμέσως έστειλα στην δικηγόρο η οποία μου είπε ότι η διαδικασία κατάσχεσης είναι πολύ ακριβή, θα έδιναν περισσότερα από όσα θα έπαιρναν και πέρα από αυτό δεν θα έπαιρναν γιατί το συμβόλαιο μου είχε λήξει και ήταν πληρωμένο.

Κάτι άσχετο από το κείμενο

Στην γειτονιά μου έμαθα ότι αυτός που προσπαθεί να σου πάρει κάτι που δεν του ανήκει με τον εκφοβισμό ονομάζεται νταβατζης. Αν για παράδειγμα εμείς οι δυο κάνουμε μια συμφωνία να με πληρώνεις για 12 μήνες για να σου παρέχω κάποιες υπηρεσίες και μετά από αυτούς τους μήνες συνεχίσω, εν γνώση η και εν αγνεία σου να σου παρέχω τις ίδιες υπηρεσίες που δεν θες γιατί η συμφωνία ήταν για 12 μήνες και σε απειλώ για να μου δόσεις τα χρήματα σου τότε στην γειτονιά μου θα με θεωρούσαν νταβατζη.

Πάμε πάλη στην conn - x

Αποφάσισα να πληρώσω μόνο και μόνο για να κρατήσω τον αριθμό τηλεφώνου. Οπότε τους καλώ τους εξηγώ για ποιους λόγους αυτό που μου έστειλαν είναι μια μουφα, αν κάνει και για μουφα δηλαδή.
1) εκτός συμβολαίου
2) ακριβή διαδικασία κατάσχεσης
Ο αριθμός τηλεφώνου είναι συνδεμένος με τις τραπεζες και κάποιους άλλους λογαριασμούς που διατηρώ τα χρήματα μου. Οπότε τους λέω θα σας δώσω τώρα κάποια χρήματα με σκοπό να κρατήσω τον αριθμό και τα άλλα τον Ιούλιο που θα πληρωθώ. οκ? Οκ. Τελικά αποφασίζω να πληρώσω με αλλά χρήματα και νωρίτερα με θέλοντας να αφήσω ιντερνέτ στον γείτονα να κάνει μια δουλειά για εμένα και εγώ να αλητέψω.
Πάω σε ένα κατάστημα γερμανός και λέω
- τι πρέπει να δώσω για να έχω σήμερα πρόσβαση στο ιντερνέτ?
- 180ε
- με τον ίδιο αριθμό έτσι?
- ασφαλώς !

Περιμένω 3-4 ώρες με τον σάκο γεμάτο πράγματα αλλά τίποτα. Τους παίρνω τηλέφωνο τους λέω τι γίνετε παιδιά που είναι το ιντερνέτ? Δεν είχαν ηδέα μου είπαν να επικοινωνήσω με τον γερμανό. Πάω από εκεί και τους λέω τι γίνετε παιδιά που είναι το ιντερνέτ? Από ότι βλέπω τώρα μου λέει πρέπει να περιμένετε 5 μέρες. Μετά από 7 μέρες χωρίς ιντερνέτ με παίρνει μια υπάλληλος και μου λέει ότι σε 5 μέρες θα συνδεθεί γιατί πρέπει να αλλάξω αριθμό. Ε?
- Γιατί να αλλάξω αριθμό?
- Ε γιατί μόνο έτσι γίνετε !!
- Ο δικός μου ?
- Είναι ελεύθερος.
- Γιατί δεν μου δίνετε τον δικό μου?
- Γιατί δεν γίνετε !
Από τον οτε της Λαμίας τώρα και μέσο τηλεφώνου άντε να βγάλεις άκρη. Αλλά οκ ας ήταν κ έτσι... Το ταξίδι είχε μείνει πίσω η δουλειά είχε μείνει πίσω αλλά μετά από κάποιες μέρες ήρθε ο τεχνικός !!!
  Έπρεπε να κόψεις φάτσα... Τέτοιο βλέμμα δεν είχα ούτε όταν είχα πρωτοπάει σε coffee shop. Πότε θα έχω ιντερνέτ του λέω? Σε δέκα λεπτά !!! Μετά από 5 ώρες παίρνω τηλέφωνο την conn - x και μου λέει αυτός ο ευγενικός νέος ότι θα ενημερώσει τεχνικό... Παλιά σε έπαιρνε ο τεχνικός την ίδια μέρα τώρα μου τηλεφώνησε μετά από τρις μέρες και αφού με έστησε 2 ώρες με κάλεσε να μου πει ότι έχω ιντερνέτ. Και έτσι αφού πέρασε ένας μήνας από την μέρα που μου είπαν σήμερα θα έχεις ιντερνέτ με τον ίδιο αριθμό, έχω ιντερνέτ με άλλον αριθμό. Που θέλω να καταλήξω με όλο αυτό.

Κάποτε η conn - x ήταν η καλύτερη επιλογή για να έχεις ιντερνέτ... Γρήγορη εξυπηρέτηση γρήγορη σύνδεση. Τώρα πιστεύω ότι έχει μείνει μόνο το όνομα και το ακριβό πάγιο. Όλα αυτά τα καλά που με έκαναν να υποστηρίζω την conn - x δεν μπορώ να τα δω πουθενά. Ο λόγος που πληρώνουμε ακριβό πάγιο σε εσένα είναι ότι μας παρέχεις κάτι παραπάνω όχι ότι δεν έχουμε μάθει ακόμα για τις καλύτερες προσφορές που υπάρχουν. Αν δεν μπορείς να μας παρέχεις αυτό το παραπάνω για ποιο λόγο να στο πληρώνουμε? Δεν έκανα συμβόλαιο, λόγο εξώδικου. Όχι ότι θα μου έκανε κάτι αλλά είμαι από τους πρώτους πελάτες και το θεώρησα προσβολή το να προσπαθεί να με εκβιάσει μια εταιρία που υποστηρίζω. Δεν ξέρω σε πια εταιρία θα καταλήξω ακόμα το ψάχνω σε ταχύτητα, τιμή και συνθήκες εργασίας γιατί κάτι ακούγεται για εκμετάλλευση υπαλλήλων από κάποιες παρόμοιες εταιρίες.

Εμμανουήλ.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Ειδοποίηση για εξώδικο από conn - x

  1. Κάποτε η conn - x ήταν η καλύτερη επιλογή για να έχεις ιντερνέτ... Γρήγορη εξυπηρέτηση γρήγορη σύνδεση. Τώρα πιστεύω ότι έχει μείνει μόνο το όνομα και το ακριβό πάγιο. Όλα αυτά τα καλά που με έκαναν να υποστηρίζω την conn - x δεν μπορώ να τα δω πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.