Που θα πουλήσω τις φωτογραφίες μου.

Το που και που πως θα πουλήσω τις φωτογραφίες είναι ένα ερώτημα που απασχολεί τους περισσότερους φωτογράφους, όχι όλους αλλά τους περισσότερους. Το να πουλήσεις το έργο σου, πάνω από όλα είναι κάτι σαν αναγνώριση. Μετά χρειάζεσαι χρήματα για να συντηρήσεις την φωτογραφική σου και εσένα μαζί. Κατάφερα να πουλήσω μερικές φωτογραφίες μου και θα σου πω τα βήματα με την σειρά κ αυτά που πήγαν καλά και αυτά που δεν πήγαν τόσο καλά...

Βήμα πρώτο.
Έφτιαξα μια σελίδα στο facebook με τις φωτογραφίες μου. Οι περισσότεροι το κάνουν για να προβάλουν την δουλειά τους κυρίως αλλά σε εμάς χρησιμεύει να δούμε ποιες φωτογραφίες προσέλκυσαν περισσότερο κόσμο. Πρόσεχε όχι ποιες είχαν περισσότερα like ποιες προσέλκυσαν περισσότερο κόσμο. Κάθε φωτογραφία που κοινοποιείς στο facebook γράφει από κάτω πόσο κόσμο προσέλκυσε. Και γιατί να σε απασχολεί αυτό? κάθε τι που είναι προς πώληση έχει ένα ποσοστό επιτυχίας ( ότι ένας στους δέκα που το είδαν το αγόρασαν ) κάτι που καθορίζεται από τιμή ποιότητα διαθεσιμότητα και πωλητή. Τώρα όλα αυτά είναι αδύνατον να τα γνωρίζεις από την αρχή όποτε το ζητούμενο είναι να αρχίσεις να πουλάς φωτογραφίες που προσέλκυσαν περισσότερο κόσμο για να έχεις και περισσότερες πιθανότητες.

βήμα δεύτερο.
Η προβολή που αναφέραμε στο πρώτο βήμα είναι σημαντική. Το ζητούμενο στην περίπτωση που θες να πουλήσεις κάποιο από τα έργα σου είναι να το προβάλεις και το facebook είναι ένας τρόπος , για εμένα σημαντικότερος είναι το national geographic και για αυτό είναι σε καλύτερη μοίρα οι φωτογραφίες μου εκεί παρά στο facebook. Το βασικό έτσι όχι αυτό το έγκλημα που έχουμε στην Ελλάδα... Εκεί θα μπορέσεις να ανεβάσεις κάποιες φωτογραφίες σου και θα τις δουν οι κατάλληλοι άνθρωποι. Στην περίπτωση τώρα που σε ενδιαφέρει η φωτογραφία μόδας να τις ανεβάσεις στο vogue της Ιταλίας ότι καλύτερο βρήκα σε μεσογειακό στιλ φωτογράφησης. Και καλό είναι να φτιάξεις την δική σου σελίδα με τις φωτογραφίες σου. Είναι ένα βήμα που δεν έκανα γιατί το είχαμε δοκιμάσει στους πίνακες ζωγραφικής. Αυτό που χρειάζεται να κάνεις κυρίως είναι να ανεβάσεις κάθε φωτογραφία ξεχωριστά και να γράψεις μια περιγραφή για αυτήν 1-2 παραγράφους. Είναι χρονοβόρο αλλά η περιγραφή έχει πολλές λέξεις κλειδιά που θα κάνουν τον κόσμο να επισκεφτεί την σελίδα σου βάση γενικής αναζήτησης.

παράδειγμα για το δεύτερο βήμα


θέμα φωτογραφίας : Ομπρέλες στην Θεσσαλονίκη
είδος φωτογραφίας : ασπρόμαυρη
Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε το φθινόπωρο του 2014
( δεν αναφέρω ότι τραβήχτηκε τον Οκτώβριο γιατί μια πιθανή αναζήτηση μπορεί να είναι ομπρέλες Θεσσαλονίκης φθινόπωρο )
( Μια ακόμα πιθανή αναζήτηση μπορεί να είναι αξιοθέατα Θεσσαλονίκης για αυτό συνεχίζω λέγοντας ) αφορά ένα από τα ομορφότερα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης που βρίσκετε στην νέα παραλία.
έτσι με μόνο δυο γραμμές πιάνω πολλές διαφορετικές αναζητήσεις που θέλουν να καταλήξουν στο ίδιο προορισμό... Τις ομπρέλες τις Θεσσαλονίκης

Βήμα τρίτο.
Αφού μάζεψα μερικές φωτογραφίες τις οποίες θεώρησα καλές για εμένα άρχισα να αναζητώ σελίδες που μπορούσα να τις πουλήσω. Οι περισσότερες μου ζητούσαν κάποιες συγκεκριμένες διαστάσεις και στην περίπτωση που η φωτογραφία μου θα πουλιόταν θα μου έδιναν από το 40% ως το 60% και όλο αυτό αφού εγκρίνουν την δουλειά μου. Ναι δεν λέω αυτοί θα εκτύπωναν την φωτογραφία μου αυτοί θα την έστελναν στον πελάτη και έτσι εγώ θα ασχολιόμουν μόνο με φωτογραφίες. Το γεγονός ότι δεν μπορούσα να δω τι στην πραγματικότητα πουλά η κάθε σελίδα το γεγονός ότι τα δικαιώματα τις φωτογραφίας μου θα ανήκαν σε αυτούς με έκαναν να τους απορρίψω. Και ίσως να με απόρριπταν και αυτοί αν έκανα αίτηση οπότε προτίμησα να δοκιμάσω να βάλω μόνος μου το χέρι μέσα στο βάζο με το γλυκό και πούλησα κάποιες φωτογραφίες στο ebay στο επόμενο βήμα σου εξηγώ ποιες πούλησαν και ποιες όχι.

Βήμα τέταρτο
Το άρθρο θα μείνει οι φωτογραφίες θα φύγουν οπότε σου στέλνω να δεις μια γενική εικόνα από ότι σε φωτογραφία πουλώ τώρα στο ebay, δεν θα σταματήσω μέχρι να πουληθούν όλες οπότε το πιθανότερο είναι να υπάρχει πάντα κάτι εκεί να δεις. Η καλύτερη μου φωτογραφία πιστεύω ότι είναι αυτή στο άρθρο και έτσι είπα να της δώσω σε μια παράλογη τιμή 1250$ αλλά επειδή είναι δύσκολο βρεθεί ένας άνθρωπος να πληρώσει τόσα χρήματα για μια φωτογραφία την έσπασα σε 50 κομμάτια. Δηλαδή αυτή η φωτογραφία θα τυπωθεί 50 φορές με πιστοποιητικό οπότε θα στοιχήσει 25$ στον κάθε αγοραστή. Της υπόλοιπες τις έβαλα σε χαμηλότερες τιμές και σε ένα αντίτυπο. Η μεγαλύτερη τιμή είναι 250$ και η χαμηλότερη 75$. Πούλησα 4 από τις 7 φωτογραφίες που έβαλα σε τιμές από 110$ ως 150$. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με τις τιμές η με το θέμα τις φωτογραφίας. Αυτή που έχω για 25$ δεν έχει πουλήσει ούτε ένα αντίτυπο αν και έχει τις περισσότερες επισκέψεις και αυτή με τα 250$ έχει περάσει σχεδόν απαρατήρητη. Αλλά όπως κ να έχει έχω βγάλει κάποια χρήματα από τις φωτογραφίες μου. Και το σημαντικότερο είναι ότι η δουλειά μου ταξίδεψε σε πολιτείες που εγώ δεν έχω ταξιδέψει ακόμα.

Και αν θες στείλε μας να δούμε την δουλειά σου μας αρέσουν πάντα οι φωτογραφίες που έχουν κάτι να μας πουν.

Κείμενο φωτογραφία : Εμμανουήλ


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Που θα πουλήσω τις φωτογραφίες μου.

  1. kalhspera poly wraio to artho soy thelw na se rwthsw sto e-bay pws mporo na poylhsw photo. p.x. mporw na poylhsw thn photo xwris ektyposh kateytheian ston endiaferomeno????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω το ιδιο θελω σε ποια ετερια να πουλησω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.