Γιατί μου πάνε όλα στραβά σήμερα?

Η μια αποτυχία υποδέχεται την επόμενη με σταθερό ρυθμό και εσύ στο κέντρο της καταιγίδας αναρτιέσαι το γιατί? Σε καταλαβαίνω απόλυτα κάπως έτσι ξύπνησα και εγώ σήμερα με ένα σύννεφο πάνω από το κεφάλι μου να μου κρύβει τον ήλιο ! Γιατί συμβαίνει αυτό? Και δεν μιλώ για μια η δυο ατυχίες που μπορεί να σου συμβούν κατά την διάρκεια της μέρας. Αναφέρομαι καθαρά στην επιτυχία της αναποδιάς. Όλα είναι θέμα ισορροπίας. σκεφτείτε τον εαυτό σας να περπατά πάνω σε δυο σχοινιά, κάτι ευκολότερο από αυτό που κάνουν οι ακροβάτες το ένα σχοινί είναι το πραγματικό και το άλλο το φαντασιακό και αυτά είναι πολύ καλά δεμένα πάνω από το χάος της μελαγχολίας. Καλά ως εδω? Πάμε ένα βήμα πιο κάτω


Μας πήγαν όλα στραβά γιατί επιλέξαμε να είμαστε η ρεαλιστές η ονειροπόλοι απόλυτα. Αυτό μας έδωσε μια δυο μεγάλες στιγμές μα όταν κατάλαβε ότι δεν είμαστε ακροβάτες μας ζήτησε τον λογαριασμό. Αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα ώστε να επανέρθουμε είναι κάτι πολύ απλό που θα το κάνουμε τρις τρόπους. Να επανεξετάσουμε τα πράγματα από την αρχή της καταστροφής. Βλέπουμε τα πράγματα ρεαλιστικά η ντομάτα είναι ντομάτα πάει και τελείωσε βλέπουμε τα πράγματα με περισσότερη φαντασία η ντομάτα είναι σαλάτα είναι και σάλτσα. Και στο τέλος βγάζουμε το αποτέλεσμα. Εγώ θέλω σαλάτα άρα θα χρειαστώ μια ντομάτα αν δεν την έχω πρέπει να την βρω μετά να την κόψω και να την σερβίρω. Καταλαβαίνω ότι το πρόβλημα σας δεν είναι η ντομάτα ούτε ένα μεμονωμένο περιστατικό αλλά μια αξιόλογη συλλογή από ατυχίες. Αλλά αυτό πρέπει να κάνετε εξετάστε το σημαντικότερο που πρέπει να γίνει για να σας κάνει χαρούμενους και διορθώσετε το και αν αυτό επιμένει να πηγαίνει λάθος να επιμένετε και εσείς και αν υπάρχει χρόνος διορθώστε και κάτι ακόμα. Τίποτα δεν γίνετε από μόνο του, κανόνας.

υ.ο.

Ναι παρακολουθώ και εγώ ένα φεστιβάλ αποτυχίας από το πρωί. Και για αυτό αποφάσισα να γράψω και το παραπάνω. Αλλά μου έκοψαν το ιντερνέτ και δεν μπορώ να το δημοσιεύσω! ! ! Άρα πρέπει να βρω τους λογαριασμούς να δω τι μου ζητιάνε και αν δεν έχω τα απαραίτητα ναύλα να πάω να τα πάρω από την τράπεζα η να τα βρω με κάποιον άλλο τρόπο γιατί αν δεν τα βρω θα στερήσω από τον ελληνικό λαό ένα τόσο καλογραμμένο κείμενο. Αλλά πραγματικά μου έκοψαν το ιντερνέτ δεν το δίνω σαν παράδειγμα.


Κείμενο Εμμανουήλ 
Φωτογραφικό υλικό Giorgio Skretis

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Γιατί μου πάνε όλα στραβά σήμερα?

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.