Πως θα φτιάξεις το δικό σου πανεπιστήμιο.

Ένα από τα αυτά που θέλω να κάνω είναι να έχω το δικό μου πανεπιστήμιο. Να διδάσκονται τα μαθήματα που θέλω εγώ να δέχομαι και να απορρίπτω κόσμο και πάνω από όλα να είναι εκεί που θέλω εγώ. Θυμάμαι είχα δει μια ταινία με έναν μαθητή που δεν είχε περάσει κάπου και για να μπορέσει να φύγει από το σπίτι έφτιαξε μια σελίδα πανεπιστήμιου με σκοπό να κάνει αίτηση και να περάσει. Αλλά αυτό που δε είχε υπολογίσει είναι ότι αρκετοί που δεν είχαν περάσει θα έκαναν αίτηση σε αυτόν και έτσι χωρίς να το θέλει βρέθηκε με ένα πανεπιστήμιο προσπαθώντας να το νομιμοποιήσει. Δεν θυμάμαι πως λεγόταν αλλά αν κάποιος ξέρει ας μας το γράψει στα σχόλια να το ξανά δούμε. Αλλά μέχρι τότε ας δούμε τι χρειάζεται για να μπορέσεις να φτιάξεις το δικό σου πανεπιστήμιο.

1) Αρχικά θα ψάξουμε να βρούμε τι είναι αυτό που θέλουμε να διδάξουμε και γιατί αυτό είναι χρήσιμο. Πρέπει να το παρουσιάζουμε έτσι ώστε να μην υπάρχει κάτι ανάλογο και αν υπάρχει η να έχει διάφορα από το δικό μας η να απορρίπτει αιτήσεις λόγο πληρότητας. Και να αναλύει λεπτομερώς τι θα αποκομίσουν όσοι σπουδάσουν σε εσένα και το πρόγραμμα του πανεπιστήμιου. Εδω πρέπει να ψήσεις και τους μαθητές και τους γονείς αλλά και το κράτος σε κάποιες περιπτώσεις. Πόσο και γιατί θα κοστίσουν τα δίδακτρα. Μη παρασυρθείς με μεγάλες τιμές και άκυρα μαθήματα. Αν θες μπορείς να ανοίξεις και πανεπιστήμιο μαγείας αλλά κατά πόσο θα σε πάρουν στα σοβαρά? Ποτέ δεν ξέρεις. Εγώ θα σκεπτόμουν κάτι σε ανάλυση και εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου. Έχει την λέξη εμπόριο που παραπέμπει σε χρήματα έχει την λέξη ανάλυση που παραπέμπει σε επιστήμη και την λέξη ηλεκτρονικό που παραπέμπει μέλλον. Μπορεί να γίνει και με έναν πίνακα. Όχι σωστά αλλά μπορεί και θα κοστίσει λίγο οπότε ζητώ και λίγα. Πρέπει το σχέδιο μας να είναι εντελώς αναλυτικό. Αν τα μαθήματα απαιτούν αίθουσες η εξερεύνηση στην ύπαιθρο. Θες μια λίστα που θα σου λέει όλα αυτά που θες να κάνεις το πως θα τα κάνεις το γιατί θα τα κάνεις το πόσο θα σου κοστίσουν και σε ποιους απευθύνονται.

2) μεσαίο και περιληπτικό σχέδιο. Κάθε εταιρία έχει τα μυστικά τiς και εσύ θα πρέπει να έχεις τα δικά σου. Το πρώτο σχέδιο ναι μεν θα είναι αναλυτικό αλλά όχι αποκαλυπτικό. Θα είναι αυτό που θα στέλνεις στους χρηματοδότες. Αν τους θες βέβαια μέσα στα πόδια σου. Εγώ θα το έκανα μόνος μου και θα έβγαζα τα έξοδα με τις εγγραφές αν είχα. Το δεύτερο σχέδιο είναι αυτό που θα στέλνεις στους γονείς και τους μαθητές. Αυτό θα είναι το σχετικά μικρό αλλά και πιο πολύπλοκο από όλα γιατί με λίγα λόγια πρέπει να δίνεις στον άλλον να καταλαβαίνει πολλά και παράλληλα να τον πείθεις για αυτά που λες, κανόνες μάρκετινγκ. Βέβαια δεν στέλνεις ακόμα κάτι και τα τρία σχέδια τα κρατάς για τον εαυτό σου και τα εξελίσσεις. Το τελείως αναλυτικό για τους χρηματοδότες και το άλλο για τους γονείς. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να αλλάξουν στην πορεία αυτά θα σου δείχνουν όλη την διαδρομή που θα αναλύσεις στο τέλος.

3) υπάρχουν τρόποι και τρόποι που μπορεί να φτιαχτεί ένα πανεπιστήμιο. Το δικό μου το φαντάζομαι σε ένα τροπικό νησί στην μέση του ειρηνικού. Δεν με περιορίζει κάτι αλλά καλό θα ήταν να έχω τους λόγους μου και να ξέρω κάποιες διαδικασίες που αλλάζουν από κράτος σε κράτος. Ο ακριβότερος είναι να νοικιάσω κάποιο κτίριο ο δεύτερος φθηνότερος ( αν γίνουν σωστές συμβάσεις ) είναι η ύπαιθρο, αρχαιολογία φυτοκομία μελέτη υποθαλάσσιας ζωής ότι υπάρχει εκεί έξω γενικά. Και ο φθηνότερος όλων είναι μέσο διαδικτύου. Είναι εξαιρετικά οικονομικός αλλά έχει τεράστιο ανταγωνισμό από πιστοποιημένα πανεπιστήμια. Πέρα από αυτό σκέψου ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών θέλουν να σπουδάσουν για να φύγουν από το σπίτι. Οπότε έτσι μπορεί να έχεις μια πραγματικά καλή ιδέα και να την χαντακώσεις. Αλλά και αυτό είναι μια αρχή αν δεν γίνετε αλλιώς. Τα μαθήματα στην εξοχή ίσως είναι τα καλύτερα από θέμα εκπαίδευσης. Ο μαθητής έρχεται σε επαφή με το αντικείμενο του και η διάθεση του βρίσκετε σε καλύτερη κατάσταση. Αν γίνει σωστά θα κοστίσει ελάχιστα αλλά τα καιρικά φαινόμενα θα είναι ένα συχνό πρόβλημα που πρέπει να σκεφτείς σοβαρά. Και τέλος το ενοίκιο κτηρίου που φαίνεται εγκυρότερο όλων αλλά και ακριβότερο. Θα ήταν καλό να μπορέσουμε να νοικιάσουμε ένα εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο η μια αποθήκη σε κακόφημη περιοχή αλλά όταν οι μαθητές νιώσουν πως κινδυνεύουν θα σε εγκαταλείψουν. Πρέπει να βρεις κάτι μέσα στην πόλη να υπολογίσεις να ξενοικιάζονται δωμάτια κοντά σε αυτό. Να έχει νυχτερινή ζωή. Το ενοίκιο του και η διαμόρφωση του να αποδίδει κέρδος σε σχέση με τους μαθητές που μπορεί να φιλοξενήσει.

4) υπάρχουν άνθρωποι που η δουλειά τους είναι αυτή. Να σου βγάλουν όλο το σχέδιο να σου βρουν το κατάλληλο κτίριο και να σε προφυλάξουν από τα μελλοντικά εμπόδια. Δουλεύουν σαν εργολάβοι και τους βρίσκεις με δικηγόρο στον οποίο θα πεις τι θες να κάνεις. Μετά θα ζητήσεις κάποιες προσφορές και κάποιες άλλες θα σου έρθουν χωρίς να τις ζητήσεις. Να τις ερευνήσεις όλες με την ίδια σοβαρότητα και πάνω από όλα να κοιτάξεις αν έχουν προϋπηρεσία.

5) τώρα έχουμε μια ρεαλιστική τιμή για όλα αυτά που θα φτιάξουμε. Μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα από το κέρδος και την προσφορά. Αν θέλουμε να είναι δωρεάν το πανεπιστήμιο μας πρέπει να βρούμε χρηματοδότες. Οπότε θα αρχίσεις να ψάχνεις τα ιδρύματα. Τι έχουν χρηματοδοτήσει μέχρι τώρα και με ποιες προϋποθέσεις. Θα φτιάξεις έναν αναλυτικό φάκελο για τον κάθε έναν. Θα ψάξεις άτομα που να τους ενδιαφέρει αυτό που θες να κάνεις, με τον σκοπό την χρηματοδοτήσει πάντα. Δεν είναι εύκολο να βρεις χρηματοδότες για αυτό πρέπει να το κάνεις σωστά και με προσοχή, στο λέει ένας άνθρωπος που ζει από χορηγίες... Δεν θα έχεις κάποιο οικονομικό όφελος αλλά συνήθως απευθύνονται και δήμο σε αυτόν που θα φτιαχτεί το κολέγιο για πιθανή χρηματοδότηση. Το θεωρώ πολύ σπάνιο να σου δώσουν χρήματα αυτοί οι άνθρωποι αλλά θα το κάνεις και αυτοί θα σου πουν ότι θα το κοιτάξουν. Σκοπός σου είναι να τους κάνεις να πιστέψουν ότι η βοήθεια τους θα είναι πολύτιμη και όταν θα αρνηθούν την χρηματοδότηση θα τους εξηγήσεις ότι εξίσου πολύτιμες θα ήταν και οι συμβουλές τους σε κάποιο μελλοντικό πρόβλημα. Αν ποτέ βρεθείς σε τέτοια κατάσταση που καλό θα ήταν να την αποφύγεις θα καταλάβεις καλύτερα τι προσπαθώ να σου πω.

6) αυτό το βήμα αφορά την περίπτωση που τα μαθήματα θα γίνονται δωρεάν. Τα χρήματα δεν ήταν αυτά που ζητήσαμε, δεν ξέρω πως το βλέπουν οι χρηματοδότες αλλά κάθε φορά που καταφέρνω μια χρηματοδότηση τα χρήματα είναι λιγότερα και αυτοί απαιτούν περισσότερα από εμένα. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να προσαρμόσεις το πρόγραμμα και τα έξοδα σου στα χρήματα που διαθέτεις. Και ασφαλώς αυτά να σου φτάσουν μέχρι να ολοκληρώσει τον κύκλο σπουδών η πρώτη γενιά των φοιτητών. Ξέρω ότι αν έχεις μια καλή και χρήσιμη ηδέα αυτά τα χρήματα πρέπει να τα πάρεις. Είναι μέσα στους φόρους που πληρώνουμε για αυτόν τον λόγο. Αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι τα πράγματα τώρα και εμείς θα βγάλουμε μια άκρη στις υπάρχουσες συνθήκες. Αιτήσεις για χρηματοδότηση πρέπει να κάνεις σε κάθε εξάμηνο και να καλείς τους χρηματοδότες να δουν την δουλεία σου πρέπει να τους κάνεις να πιστέψουν στο έργο σου και για αυτό δεν φτάνει μόνο να είναι πιστευτό το έργο σου. Πάντα θέλουν κάτι περισσότερο...

7) άδεια και έγκριση. Δεν είναι τίποτα πραγματικά αν το έχεις κάνει σωστά βέβαια. Υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις που πρέπει να έχει ένα πανεπιστήμιο για να λειτουργήσει και πέρα από τις βασικές υπάρχουν και οι δευτερεύουσες που διαφέρουν από πόλη σε πόλη. Κανονικά αυτές πρέπει να διαμορφώνονται κάθε χρόνο ανάλογα με τον πληθυσμό και τις απαιτήσεις κάθε πόλης αλλά μη ξαφνιαστείς αν δεις κανένα διάταγμα του 60. Αυτό που θα ζητήσεις είναι να σου δώσουν να συμπληρώσεις μια αίτηση αδείας λειτουργίας και αντίγραφο των προϋποθέσεων αυτής. Προσάρμοσε το πανεπιστήμιο σου στις απαραίτητες προϋποθέσεις και πήγαινε σε έναν δικηγόρο να σου τα πιστοποιήσει και να ρυθμίσει την αίτηση. Μπορείς να το κάνεις και μόνος σου δεν είναι δύσκολο αλλά θα είσαι έρμαιο του κάθε χαζού και θα σου πάρει μέρες και ίσως μήνες. Ο δικηγόρος ξέρει που θα απευθυνθεί και τι θα τους πει. Σκέψου ότι εγώ πήγα να ζητήσω ένα πιστοποιητικό έντιμου βίου για να μου εκδώσουν την βίζα για την Ιρλανδία και με κοίταζαν σαν να ήμουν ζόμπι. Ευτυχώς είχα ψάξει τι χρειάζεται και πως γίνετε γιατί ακόμα θα πάλευαν. Αλλά αν πας για τις αιτήσεις μόνος σου κάνε μου την χάρη να μου το τραβήξεις σε βίντεο θέλω να δω την απόγνωση στα μάτια τους όταν θα ζητάς έγγραφο προϋποθέσεων για λειτουργία ακαδημαϊκής σχολής και εκπαιδευτικές απαιτήσεις.

8) έχουμε ρυθμίσει τα μαθήματα και το τι θα διδάσκουμε. Πρέπει να βρούμε τα κατάλληλα άτομα. Είμαστε από τις ευνοημένες χώρες και έχουμε πολύ δυνατά μυαλά σε όλες τις ειδικότητες. Και οι περισσότερες ανεκμετάλλευτες. Βρες τους καλύτερους για να βγάλεις και καλούς μαθητές. Αν όλο αυτό γίνεται δωρεάν τότε θα πρέπει η να εγκριθούν τα κονδύλια από το κράτος ( έγκριση από γενικό γραμματέα υπουργείου παιδείας ) οι καθηγητές να πειστούν για την σπουδαιότητα του προγράμματος και να το κάνουν δωρεάν. Αν είναι ιδιωτικό θα πρέπει να κανονίσεις να πληρώνονται με ποσοστά ώστε και εσύ να είσαι εξασφαλισμένος ότι θα έχεις να τους πληρώσεις και αυτοί να πάρουν λίγο πιο σοβαρά την δουλειά τους.

9) όταν θα αρχίσει να λειτουργεί τότε να ξέρεις πως είσαι στη μέση κάποιου πολέμου. Άσχετα αν είναι δωρεάν η με πληρωμή άσχετα αν έχεις πολύ η λίγο κόσμο θα έχεις κόσμο και από κάπου θα τον έχεις πάρει. Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να είσαι πάντα μέσα στα πλαίσια του νόμου και κάθε μέρα τα πάντα να λειτουργούν με τον σωστό τρόπο. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα έρθουν να σε ελέγξουν και όταν το κάνουν δεν θα το κάνουν ούτε για τους μαθητές ούτε για να σε κάνουν καλύτερο θα το κάνουν για να σε κλείσουν. Και σε καμία περίπτωση δεν θα μπουν σε όλοι αυτήν την διαδικασία από μόνοι τους. Πιστεύω να συνεννοούμαστε μέχρι εδω.

10) έφτασε η στιγμή να μαζέψουμε κόσμο. Το πιθανότερο είναι να θες τους πάντες στο πανεπιστήμιο σου. Άτομα κάθε επιπέδου και κάθε ειδικότητας να θέλουν να έρθουν στο δικό σου πρόγραμμα. Δεν ξέρω πως θα το κάνεις αυτό και γενικά δεν το έχει καταφέρει κάποιος. Αυτό που σου προτείνω αρχικά είναι να βρεις μια κατηγορία ανθρώπων που να ταιριάζει απόλυτα σε αυτό που θες να κάνεις και να ρίξεις όλη σου την ενέργεια σε αυτούς. Ενδιαφέροντα, δεξιότητες, μορφωτικό επίπεδο, όσο μεγαλύτερο είναι το σχέδιο που πραγματικά ταιριάζει στο πρόγραμμα σου τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχεις. Ένα παράδειγμα εσύ μπορείς να θες αστροφυσικούς σε ένα πανεπιστήμιο που διδάσκει ζωγραφική η και το αντίθετο. Δεν θα πιάσει όπως δεν θα πιάσει αν στο πανεπιστήμιο σου διδάσκεις τεχνολογικά συστήματα και ψάχνεις ανθρώπους με ενδιαφέροντα στον παραδοσιακό πολιτισμό. Πρέπει να είσαι απόλυτος στο σχέδιο μαθητή που θα φτιάξεις και τότε να αρχίσεις την διαφήμιση στο διαδίκτυο με αυτά τα κριτήρια. Να υπάρχει η σελίδα του πανεπιστήμιου σου στο διαδίκτυο, εξαιρετικά προσεγμένη γιατί αντιπροσωπεύει την δουλειά σου... Και να έχει διαμορφωθεί με τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά. Τα κείμενα να αναφέρονται και στους μαθητές και στους γονείς και να εμπνέουν και στους δυο την ίδια σιγουριά. Να τους έχεις φόρμα επικοινωνίας όπως και φόρμα αίτησης. Πρόσεχε δεν ζητάς χρήματα υποτίθεται ότι ψάχνεις ένα συγκεκριμένο είδος ανθρώπων και καλό θα ήταν να το κάνεις. Αυτοί θα συμπληρώνουν την αίτηση και εσύ θα τους στέλνεις με το ταχυδρομείο στο σπίτι τους ένα έγγραφο υπογεγραμμένο από τον τον διευθυντή και τον ιδρυτή της σχολής που θα λέει στην οικογένεια ότι ο μαθητής γίνετε δεκτός η απορρίπτεται για ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα του πανεπιστημίου σου, που κοστίζει τόσο σαν εγγραφή τόσο τον μήνα και διαρκεί 4 χρόνια. Θα του αναλύσεις τα προγράμματα της σχολής και τις εργασιακές δυνατότητες που θα του παρέχει το πτυχίο.

11) αφού θα έχεις ολοκληρώσει ένα εξάμηνο με επιτυχία θα αρχίσεις να κάνεις αιτήσεις σε διάφορα κράτη για να σου πιστοποιήσουν το πτυχίο σου. Φυσικά αυτό προϋποθέτει να δίνεις και κάποιες δωρεάν υποτροφίες στους πρώτους μαθητές του κάθε κράτους. Είναι κάτι που το αποφασίζεις εσύ αλλά να ξέρεις ότι δεν φτάνει μόνο αυτό πρέπει να είσαι σε θέση να μπορείς να αποδείξεις ότι γίνεται κάτι ουσιαστικό στο πανεπιστήμιο σου.

Εμμανουήλ.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Πως θα φτιάξεις το δικό σου πανεπιστήμιο.

  1. Θυμάμαι είχα δει μια ταινία με έναν μαθητή που δεν είχε περάσει κάπου και για να μπορέσει να φύγει από το σπίτι έφτιαξε μια σελίδα πανεπιστήμιου με σκοπό να κάνει αίτηση και να περάσει. Αλλά αυτό που δε είχε υπολογίσει είναι ότι αρκετοί που δεν είχαν περάσει θα έκαναν αίτηση σε αυτόν και έτσι χωρίς να το θέλει βρέθηκε με ένα πανεπιστήμιο προσπαθώντας να το νομιμοποιήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.