Πως θα γίνεις ηθοποιός

Ένα εξαίσιο επάγγελμα είναι αυτό του ηθοποιού. Είναι το όνειρο πολλών ανθρώπων να μπορούν να διασκεδάζουν των κόσμο αλλάζοντας συνεχώς χαρακτήρες. Πέρα από την διασημότητα που είναι το όνειρο των περισσοτέρων. Είναι δύσκολο σαν επάγγελμα και δεν πρέπει να υποτιμάτε άσχετα από το αν είσαι καλός η όχι η ψυχολογική κούραση γίνετε ρουτίνα. Και είναι και ένα επάγγελμα που δεν μπορεί να καλύψει ούτε το 4% των ενδιαφερομένων. Για να μην αναφερθώ και στην Ελληνική δράση που δεν τους πληρώνει και από πάνω. Σε αυτό το άρθρο θα σου αναλύσουμε σε βήματα, αφού έτσι το ζητήσατε πως μπορείτε να γίνεται ηθοποιοί καλοί και αναγνωρισμένοι. Για να γίνεις ένας καλός ηθοποιός χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από το φυσικό ταλέντο πρέπει να το εξασκήσεις. Και είναι σχετικά εύκολο στις μεγάλες πόλης που δεν σε γνωρίζει κανείς. Εκεί μπορείς να αλλάζεις γειτονιές και χαρακτήρα κάθε εβδομάδα αφού κανένας δεν σε ξέρει. ....ακόμα ....

1) μαθήματα υποκριτικής. Δεν έχει σημασία αν είναι κάποια ιδιωτική σχολή η κάποια δημόσια. Δεν έχει σημασία αν έχεις τελειώσει κάποια από της δυο η και της δυο. Πάντα έχουν να σου δώσουν κάτι και αν έχεις πάρει ότι είχαν να σου δώσουν απλά πας σε άλλη. Πέρα από αυτές που πρέπει να πληρώσεις υπάρχουν και κάποια δωρεάν. Μη τα βάζεις σε κατώτερη θέση από τα άλλα. Οτιδήποτε έχει να σου δώσει κάτι σε αυτό το επάγγελμα είναι σημαντικό γιατί είναι από τα επαγγέλματα που δεν τελειώνουν κάπου, έχουν να κάνουν με ξεχωριστές προσωπικότητες σε κάθε ρόλο. Στις δραματικές σχολές θα ανακαλύψεις τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία σου. Μπορεί να έχεις ταλέντο στο δράμα και μπορεί να μη το ξέρεις για τον απλό λόγο που δεν σου αρέσει κάτι από τα δυο. Εκεί θα σε βοηθήσουν να εξασκήσεις τα αδύνατα σημεία σου και να ισορροπήσεις τα πολύ δυνατά. Κάθε ρόλος έχει ένα πλαίσιο που πρέπει να εφαρμοστεί. Για να σου δώσω ένα παράδειγμα θα πρέπει να είσαι λυπημένος από 20 ως το 40 η δραματική σχολή και η εξάσκηση μέσα σε αυτή θα σε βοηθήσει να είσαι όσο το δυνατόν πιο κοντά στο 30. Εσύ μπορεί να έχεις όλη την καλή θέληση να το παίξεις στο 250 και την δυνατότητα επίσης. Αλλά έτσι δεν παίζεις έτσι προβάλεις τον εαυτό σου χαλάς την ισορροπία του έργου και παίρνει η μπάλα όλη την ομάδα μαζί με εσένα. Βέβαια ένας καλός σκηνοθέτης θα το δει αυτό από την αρχή και θα σε απορρίψει. Αλλά εμάς το ζητούμενο μας είναι να ψάξει να σε βρει για αυτό ομαδικότητα η εξάσκηση και καθοδήγηση από τα κατάλληλα άτομα είναι απαραίτητη.

2) παρατηρητικότητα και αυτοσχεδιασμός. Είναι πολύ σημαντικό να παρατηρείτε ανθρώπους σε ένα καφενείο σε μια πλατεία η όπου αλλού βρείτε κάτι ενδιαφέρον. Το να προσπαθήσεις να αντιγράψεις τον χαρακτήρα αλλά με την φυσικότητα που τον διακρίνει γιατί αυτός δεν παίζει ζει την καθημερινότητα του είναι ένα πολύ σημαντικό μάθημα. Προσπάθησε να το κάνεις ξανά και ξανά τον τρόπο που εκφράζετε τον τρόπο που κάθετε το πως κουνά τα χέρια του αλλά χωρίς υπερβολές. Θες αυτό που θα κάνεις να πλησιάζει όσο το δυνατόν στο αντικείμενο και να γίνετε με φυσικό τρόπο. Σχεδόν όλοι μπορούν να μιμηθούν κάποιον. Όλοι μας το κάναμε έστω και μια φορά στην ζωή μας αλλά αυτό δεν μας έκανε ηθοποιούς. Δεν είναι απλό να αντιγράψεις έναν χαρακτήρα και να τον αποδόσεις με φυσικότητα ίσως και να μη το επιτύχεις ποτέ ακόμα και αν νομίζεις ότι έκανες. Για να το καταφέρεις πρέπει να ταυτιστείς απόλυτα με το αντικείμενο σου μέχρι να γίνεις αυτό. Όταν πιστεύεις ότι όλο αυτό σου βγαίνει φυσικά και αβίαστα, έτσι που με ένα κλικ να μπορέσεις να περάσεις από τον χαρακτήρα σου στον δικό του είναι η στιγμή που θα αρχίσεις τον αυτοσχεδιασμό γιατί το μόνο που κατάφερες ως τώρα είναι να πάρεις τον ρόλο. Τώρα θα πρέπει να τον φέρεις και στα δικά σου μέτρα να τον κάνεις πιο ενδιαφέρον πιο εκρηκτικό αλλά χωρίς να χάσει την φυσικότητα και τον χαρακτήρα του.

3) μέθοδοι και τεχνικές. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι διαφορετικά ονόματα από διαφορετικούς ανθρώπους και κάποιες φορές και από τους ίδιους και αυτές χωρίζονται σε κατηγορίες. Δεν γίνετε να τις διαβάσεις όλες αλλά διάβασε όσες περισσότερες μπορείς και καλό θα ήταν να καλύψεις πολλές κατηγορίες. Δεν σου λέω να τις διαβάσεις λίγο πρέπει να τις μελετήσεις ξανά και ξανά αλλά μην τις υιοθετήσεις. Εσύ είσαι ο ηθοποιός όχι το βιβλίο. Το βιβλίο και η τεχνική είναι απλά ένα εργαλείο που άλλου θα σου είναι χρήσιμο και αλλού άχρηστο.

4) μελέτη ηθοποιών. Άρχισε να παρατηρείς μεγάλα ονόματα σε ταινίες. Θα διαπιστώσεις ότι κάποιοι συνεχώς παίζουν με τον ίδιο τρόπο. Αυτοί δεν είναι ηθοποιοί αυτοί έχουν απλά στιλ η μεγάλο μέσο. Θα δεις και άλλους που αλλάζουν τελείως από ταινία σε ταινία αλλά με απίστευτη φυσικότητα. Εσένα σε ενδιαφέρουν και τα δυο τα αντικείμενα. Αλλά αυτό που πρέπει να κάνεις δεν είναι να τους αντιγράψεις αλλά να παίξεις τους δικούς τους ρόλους με τον δικό σου τρόπο. Να τον δεις σε πολλές εκδοχές να τον συνδυάσεις με τον χαρακτήρα που αντέγραφες στο βήμα δυο. Να κρατήσεις σταθερό ρυθμό όσους χαρακτήρες και αν αλλάξεις στον ίδιο ρόλο. Δηλαδή μην αλλάξεις τον ανασφαλή έφηβο που προσπαθεί να ζητήσει από μια ώριμη γυναίκα να βγουν έξω. Πάντα αυτός θα είσαι και πάντα με τα ίδια λόγια αλλά σε διαφορετικές εκδοχές. Από λιγότερο ανασφαλής σε λίγο περισσότερο και λίγο λιγότερο. Ανάλυσε την σκηνή σε 100 διαφορετικά κομμάτια που το μονό κοινό μεταξύ τους να είναι τα λογία ενός ανασφαλή έφηβου που προσπαθεί να ζητήσει από μια ώριμη γυναίκα να βγουν και ο έφηβος.

5) κάτι περισσότερο. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα απαιτήσει ένας διαθέσιμος ρόλος και έτσι όπως είναι τα πράγματα με την υποκριτική πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για όλα. Καλό θα ήταν να μάθουμε και κάτι περισσότερο από την υποκριτική χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα αφήσουμε την υποκριτική στη μέση. Μαθήματα μουσικής κάποιας ξένης γλώσσας, γρήγορης οδήγησης ακόμα και μαθήματα μαγειρικής και ποτών. Ένα πλούσιο βιογραφικό πάντα μετρά. Πρέπει να προσαρμόσεις τις δεξιότητες σου σε όσο το δυνατόν περισσότερα σενάρια βγουν στην αγορά. Υπάρχουν ρόλοι που δεν μπόρεσαν να έχουν τον άνθρωπο με τις ανάλογες δεξιότητες. Υπάρχει και η χαζομάρα του παραγωγού που δεν το άφησε να συμβεί γιατί είχε πολλά ανίψια... Αλλά είναι και οι άλλοι που πραγματικά δεν μπόρεσαν να καλυφτούν.

6) η ζωή είναι ένας μονόλογος. Στο τέταρτο βήμα αναλύσαμε σε 100 πράξης έναν έφηβο τώρα θα κάνουμε το ίδιο και με τον μονόλογο. Σκέψου ότι πως αν θες να ανέβεις ψηλά και αυτό να γίνει με την αξία σου τότε οι μονόλογοι πρέπει να γίνουν όχι απλά ένα από τα δυνατά σου σημεία αλλά ένα από τα δυνατότερα σου. Πρέπει να γίνει καθημερινότητα σου αλλά όχι ρουτίνα. Υπάρχουν πολλά χρώματα που μπορείς να προσθέσεις σε ένα μονόλογο δοκίμασε τα όλα και όταν τελειώσουν όλα δοκίμασε δικά σου. Άλλαξε εντελώς τον ήρωα μετάτρεψε τον ψευδό κάνε τον με τικ αγχωμένο με νευρικό γέλιο και γύρνα στον κανονικό. Σκέψου πως αν ήσουν κάποια γέφυρα ο μονόλογος είναι ένα από τα θεμέλια που αν λείπει η αν είναι αδύναμο η γέφυρα θα πέσει.

7) βιογραφικά και συνεντεύξεις. Μη βιαστείς να στείλεις το βιογραφικό σου βεβαιώσου ότι έχεις γίνει ένα με όσα άρχισες να μαθαίνεις πιο πάνω. Ο σκοπός δεν είναι να περάσεις από πολλές συνεντεύξεις και όποια κάτσει. Γιατί μπορεί και να κάτσει και να είναι η λάθος και σε αυτό το επάγγελμα σε ακλουθούν όπου και αν πας. Ο σκοπός σου είναι να σε καλέσουν στις κατάλληλες, αυτές δηλαδή που γίνονται από τους καταλλήλους ανθρώπους και έχουμε δει την δουλειά τους και μας άρεσε. Ο σκοπός σου είναι πρώτα να τους κάνεις να σε καλέσουν και όταν σε δουν να ξέρουν ότι τους κάνεις. 1 στους 1.000.000.000 έχουν την πιθανότητα να μπουν σε μια σοβαρή παραγωγή χωρίς να έχουν κάνει εξάσκηση. Αν νιώθεις τόσο τυχερός καλύτερα να παίξεις ένα λόττο και να την χρηματοδοτήσεις μόνος σου και να είσαι και πρωταγωνιστής. Στην Ελλάδα ζούμε δεν θα είσαι ούτε ο πότος ούτε ο τελευταίος. Αλλά αν δεν θες να το αφήσεις στην τύχη αφού εξασκήθηκες καλά σε ότι είπαμε τότε πρέπει να φτιάξεις και το ανάλογο βιογραφικό. Θα χρειαστείς ένα επαγγελματία φωτογράφο αν έχεις κάποιον φύλο που να είναι ιδικός στα πορτρέτα και μόδα τότε είσαι κλαημένος αλλιώς θα χρειαστεί να πληρώσεις. Μαζί με στυλίστα κομήτη και ενδυματολόγο θα σου βγει κάπου στα 300ε με 400ε. Στην φωτογράφηση τώρα μη κάτσεις σαν αγγούρι και περιμένεις. Αν και θα σου πει και ο φωτογράφος αφού του πεις ότι είσαι ηθοποιός τι να κάνεις. Πρέπει να έχεις το βλέμμα του έφηβου του αποτυχημένου του επιτυχημένου του ξαναμμένου του τρομαγμένου του χαρούμενου του επιτυχημένου του βλαμμένου του έξυπνου του κακού του καλού του ιδίου του θεού. Πρέπει να δώσεις ρεσιτάλ να πιάσεις όλους τους πιθανούς χαρακτήρες που μπορεί να απαιτεί το καστιν. Να μην υπάρχει κάτι που να μη το δουν στις φωτογραφίες σου να καλύπτεις όλους τους πιθανούς απίθανους ρόλους. Πες στον ενδυματολόγο να μην αφοσιωθεί σε έναν τύπο να σε προσαρμόσει τουλάχιστον σε 5 διαφορετικούς που να σου πηγαίνουν. Είναι δύσκολες οι εποχές και τα 400ε για κάποιους είναι 15 μέρες δουλειάς. Μην περιοριστείς κάπου γιατί αυτές οι φωτογραφίες θα μιλήσουν για εσένα.  Το βιογραφικό σου πρέπει να έχει πρόλογο μια μικρή ξεκούραστη εισαγωγή που θα περιγραφείς τον εαυτό σου με καθαρά δικά σου λόγια όπως θα έλεγες σε έναν φίλο. Σκέψου ότι θα πάρουν 500 βιογραφικά και τα περισσότερα θα έχουν τον ίδιο πρόλογο. Εσύ πρέπει να τους ξαφνιάσεις ευχάριστα να τους κανείς και να χαμογελάσουν αλλά και να το πάρουν στα σοβαρά. Ο άλλος πρέπει να έχει καλή διάθεση όταν διαβάζει το βιογραφικό σου... Προσπάθησε με πολύ σύντομο τρόπο να περιγράψεις όλα αυτά που μπορείς να κάνεις αλλά όχι σαν ρομπότ. Χρησιμοποίησε διαφορετικές λέξης και εύκολες γιατί πρέπει να τον κρατήσεις συγκεντρωμένο να το διαβάσει μέχρι το τέλος. Πρέπει να το γράψεις πολλές φορές να το βγάλεις σε 5 διαφορετικές εκδοχές και αν μπορείς και σε 50 αλλά όχι την ίδια μέρα για να αλλάζεις διαθέσεις. Και με όλα αυτά προσπάθησε να φτιάξεις το καλύτερο. Το κλειδί δηλαδή που θες για να ανοίξεις την πόρτα.
tips βιογραφικού
α) δοκίμασε να δεις αν βγαίνει σωστά στην εκτύπωση
β) φτιάξε ένα βίντεο με εισαγωγικό σημείωμα με την διαφορά ότι θα αναφέρεις και την ημερομηνία. Το οποίο και θα το λες με όλους τους τρόπους που σου είπα να φωτογραφηθείς. Έχεις απεριόριστο χρόνο να το κάνεις σωστά. Ακόμα και αν δεν έχεις αυτοί που θα το δουν θα ξέρουν ότι έχεις. Για αυτό αν είναι να το κάνεις κάνε το καλά. Θα είναι φωτεινό και εσύ περιποιημένος και φρέσκος. Κάνε τους να σε συμπαθήσουν να σε αντιπαθήσουν να γελάσουν. Κάνε τους να πάρουν την δουλειά σου στα σοβαρά.

8) κυνηγώντας την ευκαιρία. Δεν θα περιμένουμε να έρθει η ευκαιρία στον δρόμο μας θα πάμε εμείς στον δικό της. Οι περισσότεροι κάνουν το λάθος σε αυτό το σημείο να βρουν μάνατζερ. Δεν λέω μπορεί να κάνει και αυτός δουλειά αλλά εδω που είμαστε χρειαζόμαστε πράκτορα. Η δουλειά τους είναι να ξέρουν που χρειάζονται ηθοποιούς και να στέλνουν το βιογραφικό σου σε αυτούς. Σε αυτούς πάνε συνήθως και ψάχνουν ηθοποιούς. Ο μάνατζερ έχετε μετά να σε προφυλάξει από αποτυχημένες δουλειές και να σου εξασφαλίσει μια θέση στις σοβαρές. Πέρα από τον πράκτορα θα στείλουμε το βιογραφικό μας σε παραγωγούς σεναριογράφους και σκηνοθέτες που θεωρούμε σοβαρούς. Ακόμα και αν ο πράκτορας μας πει να μη κάνουμε καμία κίνηση εμείς κάνουμε γιατί πολλοί πράκτορες μπαίνουν στην μαύρη λίστα χωρίς να το ξέρουν και πολλές φορές τους παίρνει και μήνες μέχρι να το καταλάβουν. Λέγοντας μαύρη λίστα... Αν εγώ είμαι σκηνοθέτης και έχω δυο τρις άσχημες συνεργασίες μαζί του απορρίπτω το email του χωρίς να δω τι μου προτείνει. Δεν είναι κάτι δηλαδή που τον αποκόψει αμέσως από όλους. Ο πράκτορας θα σου κρατήσει και ποσοστό από τις δουλειές που θα σου βρει όπως και ο μάνατζερ. Με την διαφορά ότι ο πράκτορας θα σου προσφέρει ότι δουλειά υπάρχει στην αγορά για να μπορέσεις να αποδείξεις ότι αξίζεις. Αν δεν φοβάσαι τις προκλήσεις θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά και εδω www.backstage.com

9) και τελικά μας κάλεσαν. Τώρα είναι που όλα παίζονται τα προβλήματα και οι ανησυχίες μένουν στην άκρη. Θα είσαι ένας άλλος θα είσαι αυτός που θέλουν να δουν. Δεν θα σε προβληματίζει αν έχεις διπλοπαρκάρει αν έχεις αφήσει τον φούρνο ανοιχτό. Το μυαλό σου θα είναι καθαρό και έτοιμο για αυτοσχεδιασμό. Αν ξέρεις τον ρόλο που έχουν θα έχεις κάνει μελέτη και πρόβα σε αυτόν σε όσο χρονικό διάστημα έχεις. Αλλά αν έχεις μόνο μια μέρα για αυτό μην ξενυχτήσεις πρέπει να είσαι ξεκούραστος. Φρόντισε να φορέσεις ανάλογα ρούχα και κάνε το ανάλογο χτένισμα. Θα είσαι φιλικός και θα κοιτάς στα μάτια , ούτε χαμηλά ούτε ψηλά. Δεν μιλώ για την στιγμή που θα κάνεις δοκιμαστικό στον ρόλο. Θα ακούς και θα μιλάς μόνο όταν χρειάζεται θα χαμογελάς και θα είσαι φιλικός με όλους, σε λογικά πλαίσια. Πρέπει να μιλάς καθαρά και να ακούγεσαι αλλά όχι να ξεφωνίζεις. Απαντάς με σιγουριά και δεν πρέπει να φαίνετε ότι αμφιβάλεις για κάτι η και για εσένα. Πρέπει να είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου αλλά να μη συμπεριφέρεσαι σαν ψώνιο. Στην πραγματικότητα δεν πας να παρουσιάσεις έναν ρολό αλλά δυο.

10)  απόρριψη και αποδοχή. Αν σας δεχτούν τότε θα σας δώσουν ένα χρονικό διάστημα να δείτε το σενάριο και να απαντήσετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε να κάνετε με μια σοβαρή δουλειά και σοβαρούς ανθρώπους. Μην περιμένετε να εξαντληθεί όλο το χρονικό περιθώριο όταν είστε σίγουροι για το αν θέλετε να αναλάβετε την δουλειά η όχι επικοινωνήστε μαζί τους. Αν την αναλάβετε τότε να ξέρετε πως έχετε αρχίσει να γράφετε ένα βιογραφικό που δεν σβήνει. Δώστε τον καλύτερο σας εαυτό γιατί όταν θα ζητάτε έναν ρόλο η δουλειά που κάνετε σήμερα θα είναι αυτή που θα κοιτάζουν αυτοί που θα σας προσλάβουν. Αν σας απορρίψουν σε καμία περίπτωση μην σας πάρει από κάτω να ξέρεις ότι έχουν απορρίψει τους ηθοποιούς που θαμάζεις και τους απορρίπτουν ακόμα γιατί δεν ταιριάζουν απόλυτα στον ρόλο. Πρέπει να δοκιμάζεις ξανά και ξανά.

Tips
1) αφιέρωσε λίγο χρόνο από την μέρα σου στο να διαβάζεις και να αφηγείσαι ταυτόχρονα ένα βιβλίο. Θα σε βοηθήσει και με τα σενάρια τελευταίας στιγμής και με τα δοκιμαστικά. Μίση με μια ώρα την μέρα θα ήταν καλά.
2) φτιάξε μια λίστα με ιδιορρυθμίες ανθρώπων και άρχισε να τις δουλεύεις
3) άρχισε να μιμείσαι ζώα, φωνή και κίνηση
4) ποτέ μη βλέπεις του άλλους ηθοποιούς ανταγωνιστικά. Πρέπει να κάνεις παρέα μαζί τους και να παρακολουθείς την εξέλιξη τους. Το πιθανότερο είναι να πιάσεις περισσότερα ψάρια αν συναναστρέφεστε με ψαράδες παρά με κυνηγούς.
5) η αναγνώριση δεν έρχεται ούτε από την πρώτη δουλειά ούτε με μια δουλειά. Πέρα από το χάλι που βλέπουμε να γίνεται σε ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής υποκριτικής κοινότητας. Θες πολλούς διαφορετικούς ρόλους για να αποδείξεις ότι είσαι ηθοποιός.
6) ζούμε στην εποχή της εκμετάλλευσης θα προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν τις ελπίδες και τα όνειρα σου. Δεν θα δίνεις τα χρήματα σου αν δεν έχεις ερευνήσει το που θα καταλήξουν. Και πέρα από αυτό οι πραγματικά καλές ταινίες δεν έγιναν από ηθοποιούς που είχαν να πληρώσουν αλλά από αυτούς που άξιζε να πληρωθούν.

Εμμανουήλ.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

13 Responses to Πως θα γίνεις ηθοποιός

  1. Ένα εξαίσιο επάγγελμα είναι αυτό του ηθοποιού. Είναι το όνειρο πολλών ανθρώπων να μπορούν να διασκεδάζουν των κόσμο αλλάζοντας συνεχώς χαρακτήρες. Πέρα από την διασημότητα που είναι το όνειρο των περισσοτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σημφωνώ.Αγαπώ πολύ αυτό το επάγγελμα αν και είμαι κάπως μικρή.Ονειρεύομαι ότι όταν μεγαλώσω λίγο παραπάνω,θα γίνω ηθοποιός!

      Διαγραφή
    2. Παντως η δουλεια του ηθοποιου ειναι εξαισιο επαγγελμα!
      Και εγω οταν μεγαλωσω θελω να γινω ηθοποιος ειμαι 16 χρονων και το θελω παραπολυ!αλλα εκτος απο ηθοποιος θελω και σκηνοθετης!!! Θελεις καποιος αλλος να ακολουθησει αυτο το επαγγελμα;;;

      Διαγραφή
    3. Παντως η δουλεια του ηθοποιου ειναι εξαισιο επαγγελμα!
      Και εγω οταν μεγαλωσω θελω να γινω ηθοποιος ειμαι 16 χρονων και το θελω παραπολυ!αλλα εκτος απο ηθοποιος θελω και σκηνοθετης!!! Θελεις καποιος αλλος να ακολουθησει αυτο το επαγγελμα;;;

      Διαγραφή
  2. Να περνάς ώρες μπροστά στον καθρέφτη τσαλακώνοντας το πρόσωπό σου σε φανταστικούς ρόλους.... Να θέλεις να τρυπώσεις σε μια δραματική σχολή και να δοκιμάσεις τον εαυτό σου... Όσοι ψάχνουμε να βρούμε τον εαυτό μας μέσα από τους "άλλους" - τους ήρωες των θεατρικών κειμένων... μόνο που για να τα καταφέρεις όλα αυτά, πρέπει να είσαι δυνατός,γιατί το θέατρο είναι ένας μικρός Θεός....χρειάζεται πίστη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά ένα υπέροχο επάγγελμα.Θέλω να γίνω ηθοποιός...είναι το όνειρο μου και είναι το μόνο πράγμα στη ζωή μου που είμαι σίγουρη ότι θα πραγματοποιήσω....Με βοοηθησαν πολυ αυτες οι συμβουλές...ευχαριστώ.

      Διαγραφή
    2. Είναι πραγματικά ένα υπέροχο επάγγελμα.Θέλω να γίνω ηθοποιός...είναι το όνειρο μου και είναι το μόνο πράγμα στη ζωή μου που είμαι σίγουρη ότι θα πραγματοποιήσω....Με βοοηθησαν πολυ αυτες οι συμβουλές...ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  4. Γεια σας!λεγομαι κατερινα μπακοδημου και θελω να γινω και εγω ηθοποιος αλλα και σκηνοθετης πειτε μου και εσεις ποιοι απο εσας θελουν να κανουν αυτο το επαγγελμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σας!λεγομαι κατερινα μπακοδημου και θελω να γινω και εγω ηθοποιος αλλα και σκηνοθετης πειτε μου και εσεις ποιοι απο εσας θελουν να κανουν αυτο το επαγγελμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.