Πως θα φτιάξω το δικό μου κινητό.

 
Ξύπνησες σήμερα το πρωί με μια μεγάλη ιδέα στο μικρό σου κεφάλι... Να μπεις βαθιά στην θάλασσα του εμπορίου λανσάροντας τεχνολογία στην αγορά με την δική σου επωνυμία ! Ναι ευκολάκι... Μου το ζητήσατε κ εγώ θα το αναλύσω. Πριν από αυτό βέβαια θα σου δώσω την ιστορία μου οπότε η εισαγωγή δεν έχει να σου πει κάτι για πως θα το κάνεις αλλά με το τι έκαστε σε εμένα. Για το πως, πέρασε στην μεθεπόμενη παράγραφο.
  Πριν 5-6 καλοκαίρια ζούσα μαζεύοντας πολύ κόσμο σε κάποια σημεία και ασφαλώς για αυτό χρησιμοποιούσα το facebook. Μια μέρα πήγα σε έναν καταστηματάρχη και του λέω τι μπορώ να κάνω για αυτόν και ότι η πρώτη φορά θα ήταν δωρεάν για να δει την δουλειά μου. Όταν έφτασε η μέρα που θα έκανε το live η μέρα δηλαδή που ήθελε να μαζέψω τον κόσμο με φωνάζει στο μαγαζί να δοκιμάσω το κρασί με την επωνυμία του και να μου δήξει τον δικό του τρόπο να μαζεύει κόσμο στο μαγαζί. Ο μαν έστελνε μηνύματα με το κινητό... Είχε ξεχωριστό αριθμό κ κινητό για αυτή τη δαυλιά με 100 - 200 αποθηκευμένες επαφές. Μου λέει γράφω το μήνυμα κ κάνω αποστολή προς όλους κ έτσι ξέρω πως όλοι θα γνωρίζουν τι κάνω, άνθρωποι που είχαν περάσει ξανά από το μαγαζί του κ είχαν μιλήσει σε τέτοιο βαθμό ώστε να αλλάξουν κινητά... Έτσι κ αλλιώς όλοι έχουν κινητά κ όλοι διαβάζουν τα μήνυμα! Και τότε είδα ότι για ακόμα μια φορά ότι έπρεπε να αλλάξω δρόμο. Έπρεπε να φτιάξω κάτι δικό μου, μέχρι τότε πουλούσα αέρα ήταν η ώρα να μπω στην τεχνολογία να φτιάξω κάτι που θα μπορούσες να έχεις περισσότερο από μια νύχτα... Και δεν θα το κρύψω ήταν η πρώτη αποτυχημένη δουλειά που μου κόστισε πολλά... Δεν στο λέω για να σε απογοητεύσω αλλά για να σε καθοδηγήσω, όσο μπορώ. Δεν είχα κάνει ότι χιαζόταν με το τελωνείο κ μου κράτησαν 250 τηλέφωνα. Τα οποία με συμφέρει καλύτερα να πληρώσω κ να τα ξανά φτιάξω κάνοντας τις απαραίτητες διαδικασίες παρά να τα πάρω από το τελωνείο. Τι πρέπει να κάνεις με το τελωνείο τώρα??? Δεν ξέρω στην Ελλάδα ζούμε κ να σου πω σήμερα σε έναν μήνα θα έχει αλλάξει οπότε καλό είναι να επικοινωνήσεις μαζί τους κ να τους ρωτήσεις.
  Το ίδιο βράδυ μετά από 3 μπουκάλια κρασί που αν και με είχαν θολώσει αρκετά δεν με βοήθησαν να απαλλαγώ από την ιδέα μου, άρχισα να το ψάχνω κ κατέληξα στο alibaba. Εκεί μπορείς να φτιάξεις ότι θες είναι κάτι σαν το ebay των εργοστασίων. Το ένα αγοράζει για το άλλο κ προωθούν με διαφορετικές επωνυμίες.

παρένθεση: Έχω λίστα με 7 εργοστάσια που κάνουν αυτήν την δουλειά για παράδειγμα το μικρό ελληνικό εργοστάσιο αγοράζει από κίνα κ μετά τα πουλά στο μεγάλο εργοστάσιο. Το μεγάλο εργοστάσιο ξέρει τι γίνεται αλλά θέλει τα τιμολόγια του να γράφουν ότι αγόρασε από Ελλάδα για να στα πουλήσει εσένα λέγοντας σου ότι είναι Ελληνικά. Στο τελευταίο που δούλεψα ήταν 12 ώρες την μέρα φόρτωμα ξεφόρτωμα, να περάσει δηλαδή από το ένα φορτηγό στο άλλο. Έκανα διάλυμα 15 λεπτών σε αυτές τις 12 ώρες και πληρωνόμουν 10ε την μέρα. Λιγότερο από 1ε την ώρα μαύρα χωρίς ένσημα. Βέβαια όταν ολοκληρωθεί το άρθρο με πλούσιο φωτογραφικό υλικό κ από τα φορτηγά κ από τα τιμολόγια που γράφουν το όνομα από το μικρό εργοστάσιο το κινέζικο κ από το μεγάλο που λογικά γνωρίζουμε όλοι θα πληρωθώ ηθικά. Μου μένουν ακόμα 5 εργοστάσια, έχουν γίνει οι αιτήσεις από τα άτομα που πρέπει.


 Άρχισα να ψάχνω τις τιμές και είδα πως ότι πληρώνεις παίρνεις. Για παράδειγμα είχα την δυνατότητα να φτιάξω τηλέφωνο με 30ε Αλλά η τεχνολογία του θα ήταν θλιβερή κ η ποσότητα που έπρεπε να πάρω μεγάλη. Εγώ ήθελα να δώσω στην αγορά παπάδες με πολύ καλή τιμή κ έτσι μου βγήκε κάτι περισσότερο από 150Ε το κάθε τηλέφωνο κ 300$ ( 270Ε νομίζω ήταν τότε ) για τα μεταφορικά. Διάλεξα καλούς επεξεργαστές γενικά καλή τεχνολογία, πλήρωσα σε άλλο εργοστάσιο , πάλι από το alibaba τις συσκευασίες των κινητών 0,75ε η μια μεταλλικές κ 0,03 τα φυλλάδια που θα είχα μέσα στις θήκες. Όλα αυτά μέσα στα 150. Αν πουλούσα το κινητό στα 155 θα ήμουν κερδισμένος αλλά αυτή η τεχνολογία τότε κόστιζε περισσότερο από 300Ε. Βέβαια να μη ξεχνάμε το βασικό μειονέκτημα που είχα... Δεν ήμουν κάποια γνωστή μάρκα έτσι έπρεπε να λανσάρω στην αγορά 250 ακριβά κινητά τηλέφωνα που δεν τα ήξερε κανείς.
 
Με λίγα λόγια

1) Μπες εδω κ άρχισε να ψάχνεις εργοστάσια που φτιάχνουν κινητά κ κράτα τα καλύτερα κατά την γνώμη σου
2) Άρχισε να κάνεις μαθηματικά. Πόσα χρήματα θες να διαθέσεις για το κάθε ένα πόσα σκοπεύεις να πουλήσεις για αρχή κ ποια είναι η ελάχιστη παραγγελία που δέχεται κάθε εργοστάσιο.
3) Αφού ξέρεις το μέγεθος του κινητού κ του φορτιστή άρχισε να κοιτάζεις για θήκες υπάρχουν ξύλινες μεταλλικές χάρτινες ότι μπορείς να φανταστείς κ τέλος τα φυλλάδια που θα εξηγούν στα ελληνικά πως δουλεύει. Εγώ τα έφτιαξα μόνος μου έγραψα τα κείμενα τα έδωσα για διόρθωση, κάτι που έπρεπε να κάνω κ με τα άρθρα μου... και μετά στην εταιρία για εκτύπωση.
4) Άρχισε να το λανσάρεις στην αγορά. Καλό θα είναι να ξεκινήσεις με λίγα κομμάτια 50 ας πούμε έτσι ώστε αν δεν πάει καλά να μη σε πονέσει πολύ.

κείμενο Εμμανουήλ.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Πως θα φτιάξω το δικό μου κινητό.

  1. Ξύπνησες σήμερα το πρωί με μια μεγάλη ιδέα στο μικρό σου κεφάλι... Να μπεις βαθιά στην θάλασσα του εμπορίου λανσάροντας τεχνολογία στην αγορά με την δική σου επωνυμία ! Ναι ευκολάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.