μάθημα 1 αλφαβήτα και προφορά

υπάρχουν πολύ λόγοι για να μάθεις την αλφαβήτα αλλά θα σου αναφέρω μόνο δυο. ένας που θεωρώ προσωπικά από τους κυριότερους είναι πως εγώ θα σου προφέρω το όνομα μου γραμμα γραμμα και εσύ θα το γράψεις κάτι που πιθανών να μη καταφέρεις αν στο προφέρω απλά. ο δεύτερος είναι τα ευρετήρια. οπότε πάμε να δούμε την αγγλική αλφάβητο στην πράξη. 


Aa = έι
Bb = μπι
Cc = σι
Dd = ντι
Ee = ι
Ff = εφ
Gg = τζι
Hh = έ'ι΄τς
Ii = ά'ι'
Jj = τζέ'ι'
Kk = κέ'ι'
Ll = ελ
Mm = εμ
Nn = εν
Oo = όου
Pp = πι
Qq = κιού
Rr = αρ
Ss = ες
Tt = τι
Uu = γιου
Vv = βι
Ww = νταμπλγιου
Xx = εξ
Yy = γουά'ι'
Zz = ζετ

πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να σου αναφέρω ότι για να πας στο επόμενο μάθημα πρέπει να μάθεις να γράφεις και να προφέρεις όλα τα από πάνω. Με την χορηγία του world look και με κάθε επιφύλαξη πνευματικών δικαιωμάτων καλή ανάγνωση.

για απορίες μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου από εδώ

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

25 Responses to μάθημα 1 αλφαβήτα και προφορά

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω κάποιες γνώσεις και θέλω να τις βελτιώσω.... Εύχομαι να με βοηθήσει... Όπως και να έχει μπράβο για την δουλειά σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω κάποιες γνώσεις και θέλω να τις βελτιώσω.... Εύχομαι να με βοηθήσει... Όπως και να έχει μπράβο για την δουλειά σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ειστε καλα για την ευκαιρια που μας δινετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου θυμίσατε τα παιδικά μου χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά έχετε κάνει υπέροχη δουλειά,συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ έχω κάποιες γνώσεις μου δίνεται την δυνατότητα να συμπληρώσω κενά και να συνεχίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ έχω κάποιες γνώσεις μου δίνεται την δυνατότητα να συμπληρώσω κενά και να συνεχίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας αξίζουν χίλια μπράβο (για την ιδέα, για το χρόνο που θυσιάζετε, για το όλο στήσιμο, .....). Αρχίζω και εγώ για να τα θυμηθώ, γιατί τα είχα εγκαταλείψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καταπλικτηκό σας αξίζουν συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα! Ευχαριστώ πολυ για την ευκαιρία που μας δινεδαι. Επιτέλους δωρεάν μαθήματα. Σας ευχόμαι καλη επιτυχία. Θα σας ενημερώνω για την πρόοδο μου με σκοπο να έχετε μια ιδέα αν και ποσο δουλεύει η μέθοδος που επιλέξατε. Με εκτίμηση Στέλλα Μαυροπουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τέλεια 53 ετών και βρήκα τώρα εσάς να μάθω να μιλώ λίγα αγγλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.