Η ποια είναι η αξία των παλιών κινητών

Η ιστορία αρχίζει μια βροχερή μέρα του καλοκαιριού. Καθόμουν με ακόμα δυο φίλους σε ένα μικρό καφέ ( καθόμουν στο μικρό καφέ για την ακρίβεια ) και παρατηρούσαμε την δυνατή μπόρα και τους κεραυνούς. Οπότε από μακριά βλέπουμε τον όλε. Την προτελευταία φορά που τον είδα ήταν ένα βράδυ πριν φύγει για την Γαλλία με ένα κόκκινο, ανοιχτό αυτοκίνητο. Ήθελε να πάει εκεί για να πουλήσει κάτι σπάνια βιβλία και θα πήγαινε οδικός. Όταν τον είδα τον φώναξα να μου πει πως πήγε αλλά όλη του την προσοχή την τράβηξε το κινητό μου. Αυτό στην φωτογραφία. Μου λέει πόσα θες για το τηλέφωνο του λέω δεν σκέπτομαι να το πουλήσω και μου απατάει ότι αν αλλάξω γνώμη θα μου δώσει 250ε. Το θέμα με τον όλε είναι ότι ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι έχει στο μυαλό του. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι να αγοράσεις ακριβά ένα παλιό κινητό και οι περισσότεροι σχετίζονται μαζί του. Ας κάνουμε μια παύση για να δούμε αυτούς τους λόγους.

1) αυτά τα κινητά έχουν αρχίσει να παίρνουν αξία και θα πάρουν κ άλλη
2) έχουν κάποια μέταλλα μέσα που αξίζουν
3) τα ανταλλάχτηκα αυτά που έχουν αγοραστεί φθηνά γιατί έχουν αγοραστεί μαζικά αλλά τα περισσότερα πια δεν κυκλοφορούν και αξίζουν περισσότερο από το τηλέφωνο.
4) έχουν ελάχιστη μνήμη πράγμα καθιστά αδύνατων να εγκατασταθούν προγράμματα παρακολουθήσεις σε αυτά.

Υπάρχουν κάτι άνθρωποι πολύ μπροστά από εμάς. Δεν είναι απλά ενημερωμένοι αλλά έχουν το χάρισμα... Όταν κάποιος αγοράζει βιβλία από ένα βιβλιοπωλείο για 20ε -30ε με σκοπό να πάει Γαλλία οδικώς να τα πουλήσει παράλληλα με το αυτοκίνητο που οδηγάει και επιστρέφει με εμπόρευμα για την Ιταλία πάλη οδικός με νέο αυτοκίνητο και όλο αυτό δουλεύει με κέρδος που αξίζει τον κόπο τότε κάτι παίζει με αυτόν τον άνθρωπο και κάτι ξέρει.
   Έτσι και με αυτά τα κινητά κάτι παίζει τώρα... Τα μαζεύουν σιγά-σιγά από την αγορά σε μικρή τιμή και θα τα πουλήσουν μετά σε μεγαλύτερη. Ας πούμε εγώ για το κινητό μου αν δεν ήξερα που θα το βρω σε λογική τιμή θα το πλήρωνα 100 - 150. Μου αρέσει για τους δικούς μου λόγους..
  Μια μέρα αυτά τα κινητά θα έχουν μεγάλη αξία, μπορεί σε έναν χρόνο μπορεί σε πέντε χρόνια. Για αυτό σου προτείνω, Αν έχεις κάποιο τηλέφωνο τώρα βγάλε την μπαταρία και βαλε το σε ασφαλής σημείο χωρίς σκόνη και απλά περίμενε να έρθει η σειρά του. Να μην είσαι από τους πρώτους που θα πουλήσουν αλλά ούτε από τους τελευταίους. Απλά δες την σωστή τιμή και τον σωστό άνθρωπο.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.