Αυτό είναι ένα θέμα που θα γράψω εν βρασμό ψυχής. Πριν καλά - καλά μπω στα άδυτα των υπολογιστών ήθελα να ξέρω και εγώ πως φτιάχνεται ένα game και άρχισα να το ψάχνω στο google. συνέχεια έπεφτα στην ερώτηση : πως θα φτιάξω ένα παιχνίδι σαν το world of warcraft η το lineage. Και η απάντηση ήταν σχεδόν ίδια... Φιλαράκι ξέρεις πίσω από αυτά τα παιχνίδια κρύβονται εταιρίες εκατομμυρίων και ποτέ δεν θα καταφέρεις να φτιάξεις κάτι τέτοιο και μπλα μπλα μπλα, ξέρεις φιλαράκι οι εταιρίες κρύβονται από την βλακεία σου. Δεν είμαι άνθρωπος της βίας αλλά πραγματικά θα ήθελα να του χτυπώ το κεφάλι μέχρι να περάσει μέσα από την οθόνη και να βγει στο φόρουμ σαν μια μεγάλη στάμπα αίματος. Δεν σε ρώτησε ρε μεγάλε να του πεις αν θα τα καταφέρει αλλά πως γίνεται και τι πρέπει να κάνει. Οπότε τσατισμένε φίλε μου που θες να φτιάξεις το δικό σου game σε διάβασα στα φόρουμ και θα σου δώσω την απάντηση που ζητάς. Αλλά πριν από αυτό θα σου πω ότι ο βλάκας που σου απάντησε είχε κάποιο δίκιο είναι τόσα πολλά αυτά που χρειάζεσαι που είναι δύσκολο να γίνουν από έναν άνθρωπο. Ας τα πάρουμε με την σειρά όλα αυτά για να δεις τι μπορείς να κάνεις μόνος σου από αυτά και τι χρειάζεται να βρεις. Ποια προγράμματα θα χριστείς και τι πρέπει να διαβάσεις.
Ok ας τα δούμε χοντρικά. Τι θέλει κατά προτεραιότητα ένα game για να πετύχει?
Game palay
Game palay = σενάριο και σωστή λειτουργία. Και είναι το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις, πάρε ως παράδειγμα το league of legends και το minecraft το ένα έχει γραφικά 5/10 και το άλλο -5/100 αλλά το league of legends αυτή τι στιγμή που γράφω είναι το πρώτο σε δημοτικότητα και είναι free και το minecraft πέμπτο και είναι με πληρωμή 10$ 15$ αγορά και τίποτα άλλο. Το σενάριο που μου αρέσει περισσότερο είναι του world of warcraft τέταρτο παιχνίδι στον κόσμο και πρώτο από τα συνδρομητικά. Το world of warcraft όχι απλά το αγοράζεις αλλά πληρώνεις και κάθε μήνα αν θες να παίξεις και η εταιρία του ( bizzard ) έχει μηνιαίο κέρδος μόνο από το world of warcraft 100.000.000$ αλλά δεν περιορίζετε μόνο στο σενάριο έχει ήχο και prim αυτό που όσοι δεν ξέρουν λένε ότι είναι κακά γραφικά αλλά στην πραγματικότητα είναι αντικείμενα ( μεγάλη ιστορία θα την αναλύσουμε από κάτω )
Γραφικά.
Αυτό που έλεγα για το world of warcraft είναι ότι δεν έχει γραφικά αλλά prim που είναι τα αντικείμενα που το διακοσμούν. Το lineage στο λιμάνι έχει ένα πάσσαλο που πάνω του έχει δεμένο σχοινί. Στην πραγματικότητα είναι μια εικόνα ξύλου που πάνω έχουν σχεδιάσει το σχοινί και αυτή την εικόνα την έβαλαν πάνω σε ένα prim ενώ στο world of warcraft το σχοινί στο πάσσαλο του λιμανιού είναι ξεχωριστό prim σε σχήμα σχοινιού. Οπότε world of warcraft χρειάστηκε διπλή δουλειά. Σχεδιάστηκε στο photoshop το ξύλο και ξεχωριστά το σχοινί μετά σε ένα 3D πρόγραμμα έφτιαξαν έναν κύλινδρο ( πάσσαλο ) ένα αντικείμενο σε σχήμα σχοινιού τα οποία και ένωσαν. Τι κέρδισε και τι έχασε η κάθε εταιρία με αυτό. Πάρε για παράδειγμα το σπίτι σου που δεν έχει θέα σε κάποια τροπική παραλία, αν ήσουν ο man που έφτιαξε το lineage τότε θα κολλούσες μια μεγάλη φωτογραφία της καραϊβικής έξω από το παράθυρο και από πίσω θα της θα έβαζες φως. Στην αρχή θα σου άρεσε και θα εντυπωσιαζόταν αρκετός κόσμος αλλά κάποια στιγμή θα κούραζε η στασιμότητα. Αν τώρα ήσουν ο man που έφτιαξες το world of warcraft θα έφτιαχνες μια τεχνητή λίμνη στο κήπο με γαλάζια νερά 1-2 τροπικά φυτά μερικές πέτρες ίσως και άσπρη άμμο. Θα κουραζόσουν περισσότερο και αυτό που θα έφτιαχνες θα θύμιζε λιγότερο καραϊβική σε αντίθεση την φωτογραφία αλλά θα μπορούσες να το ζήσεις εκτός από το να το κοιτάς. Αυτός θα είχε χρησιμοποιήσει γραφικά Πάνω σε κάποια prim εσύ θα είχες χρησιμοποιήσει prim για να φτιάξεις την θέα σου και πάνω σε αυτά γραφικά για να το κάνεις περισσότερο αληθινό ( να φαίνεται το νερό γαλάζιο και η άμμος άσπρη ). Το lineage κούρασε γρήγορα και όσοι δεν ήξεραν έλεγαν ότι έχει καλύτερα γραφικά ενώ στην πραγματικότητα είναι πολύ απλή η δουλειά του. Δεν λέω ότι τα γραφικά είναι απαραίτητα για να πετύχει το game αλλά καλό είναι αν υπάρχουν να έχουν φτιαχτεί σωστά. Αυτό το κάστρο που βλέπω από μακριά να μην είναι μια φωτογραφία να μπορώ να το πλησιάσω να το περπατήσω και γιατί όχι να το εξερευνήσω.
Ήχος.
Πολλές φορές τα game έχουν βαθμολογηθεί κατά 40% από τον ήχο. Προσωπικά το θεωρώ λάθος να μπορεί να σου κόψει ο ήχος 4 μονάδες αλλά δεν είμαι και ειδήμων αυτοί που το κάνουν ίσως ξέρουν καλύτερα. Αλλά πιστεύω ότι ο ήχος πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα ακόμα και στην αρχή που δεν έχεις χρήματα για να πληρώσεις κάποιον να γράψει όλα αυτά που χρειάζεσαι πρέπει κάτι να προσθέσεις στις πόρτες που ανοίγουν τα αντικείμενα που σπάνε στον αέρα που κινεί τα δένδρα στο περιβάλλον τι βρύση που στάζει. Αν θέλεις να κρατήσεις τον άλλον πρέπει να δουλέψεις και στον ήχο όσο και στα γραφικά.
Ωραία πως θα τα κάνεις όλα αυτά. Είναι πολύ απλό να σου πω κατέβασε το blender και μάθε να το παίζεις στα δάχτυλα μετά θα κάνεις τα πάντα.... Αλλά δεν είναι έτσι και είναι έτσι. Αν ξέρεις να δουλέψεις το blender στο 100% μπορείς να φτιάξεις ένα δυνατό game μια καλή ταινία για τα video που παιχνιδιού και και και. Αλλά το 100% του blender προϋποθέτει να ξέρεις άλλα 5 προγράμματα να παίζεις στα δάχτυλα για να μπορέσεις να βγάλεις ότι χρειάζεται. Για αυτό σου παραθέτω μια λίστα με αυτά που πρέπει να μάθεις αν θες να φτιάχνεις παιχνίδια.
Για προγραμματισμό
python, c++, java, assembler ActionScript
Είναι πράγματα που θα τα βλέπεις συνεχώς μπροστά σου.
Για σχέδιο
Βασικά Photoshop
Ένα από αυτά για 3d blender ( αν το φυσάς το παραδάκι τότε προτείνω το max3D αλλιώς το blender είναι δωρεάν )
Για εφέ που ξεπερνούν την επαγγελματική δουλειά
maya,
Για κατασκευή κόσμου
Bryce αν και εγώ θα προτιμούσα να την κάνω λήγω πιο αργά με ένα από τα παραπάνω προγράμματα ώστε να βγει ακριβός αυτό που ζητώ. Στο πακέτο DAZ Studio τώρα που βγάζει και το Bryce θα βρεις όλο το πακέτο από αυτά που χρειάζεσαι λιγότερο ακριβό από τα εργαλεία της adobe ( Photoshop, max3D, maya ) αλλά τα εργαλεία της adobe έφτιαξαν τις μεγαλύτερες δουλειές.
Με λίγα λόγια
Κάτσε και διάβασε μέχρι να μάθεις python, c++, java, assembler ActionScript μετά μάθε να δουλεύεις το Photoshop και το blender που είναι δωρεάν. Αν σε όλα αυτά γίνεις πραγματικά καλός μπορείς να φτιάξεις ένα game που θα σου αποφέρει κέρδος ώστε να περάσεις και στα ακριβότερα προγράμματα και την χρηματοδότηση κάποιας ομάδας.
Επαφή με την πραγματικότητα.
Γίνεται να φτιάξεις ένα παιχνίδι και αν το αποφασίσεις γίνεται να μάθεις όσα σου είπα, όχι εύκολα αλλά γίνεται. Τώρα αν εσύ έχεις ένα τρομερό σενάριο παιχνιδιού ( που αυτό είναι ο πρώτος παράγοντας για να πουλήσεις ) το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να το κατοχυρώσεις γιατί όπου παίζουν πολλά χρήματα δεν παίζει φιλότιμο. Μετά θα σου πω αν είναι δύσκολο, μη το θάψεις σε μια ερασιτεχνική δουλειά θα σου δώσω για παράδειγμα το world of warcraft που προσωπικά λατρεύω. Χρειστήκαν όλοι αυτοί για να φτιαχτεί
http://www.allgame.com/game.php?id=36669&tab=credits
Οπότε αν θες κάτι ανάλογο κατοχύρωσε το σενάριο σου βρες έναν δικηγόρο που θα παίρνει λίγα και πούλησε το σε μια εταιρία για ποσοστά και με την προϋπόθεση να φαίνεται και το όνομα σου.
Game του World look
tarot (javascript)
Κείμενο Εμμανουήλ
Ok ας τα δούμε χοντρικά. Τι θέλει κατά προτεραιότητα ένα game για να πετύχει?
Game palay
Game palay = σενάριο και σωστή λειτουργία. Και είναι το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις, πάρε ως παράδειγμα το league of legends και το minecraft το ένα έχει γραφικά 5/10 και το άλλο -5/100 αλλά το league of legends αυτή τι στιγμή που γράφω είναι το πρώτο σε δημοτικότητα και είναι free και το minecraft πέμπτο και είναι με πληρωμή 10$ 15$ αγορά και τίποτα άλλο. Το σενάριο που μου αρέσει περισσότερο είναι του world of warcraft τέταρτο παιχνίδι στον κόσμο και πρώτο από τα συνδρομητικά. Το world of warcraft όχι απλά το αγοράζεις αλλά πληρώνεις και κάθε μήνα αν θες να παίξεις και η εταιρία του ( bizzard ) έχει μηνιαίο κέρδος μόνο από το world of warcraft 100.000.000$ αλλά δεν περιορίζετε μόνο στο σενάριο έχει ήχο και prim αυτό που όσοι δεν ξέρουν λένε ότι είναι κακά γραφικά αλλά στην πραγματικότητα είναι αντικείμενα ( μεγάλη ιστορία θα την αναλύσουμε από κάτω )
Γραφικά.
Αυτό που έλεγα για το world of warcraft είναι ότι δεν έχει γραφικά αλλά prim που είναι τα αντικείμενα που το διακοσμούν. Το lineage στο λιμάνι έχει ένα πάσσαλο που πάνω του έχει δεμένο σχοινί. Στην πραγματικότητα είναι μια εικόνα ξύλου που πάνω έχουν σχεδιάσει το σχοινί και αυτή την εικόνα την έβαλαν πάνω σε ένα prim ενώ στο world of warcraft το σχοινί στο πάσσαλο του λιμανιού είναι ξεχωριστό prim σε σχήμα σχοινιού. Οπότε world of warcraft χρειάστηκε διπλή δουλειά. Σχεδιάστηκε στο photoshop το ξύλο και ξεχωριστά το σχοινί μετά σε ένα 3D πρόγραμμα έφτιαξαν έναν κύλινδρο ( πάσσαλο ) ένα αντικείμενο σε σχήμα σχοινιού τα οποία και ένωσαν. Τι κέρδισε και τι έχασε η κάθε εταιρία με αυτό. Πάρε για παράδειγμα το σπίτι σου που δεν έχει θέα σε κάποια τροπική παραλία, αν ήσουν ο man που έφτιαξε το lineage τότε θα κολλούσες μια μεγάλη φωτογραφία της καραϊβικής έξω από το παράθυρο και από πίσω θα της θα έβαζες φως. Στην αρχή θα σου άρεσε και θα εντυπωσιαζόταν αρκετός κόσμος αλλά κάποια στιγμή θα κούραζε η στασιμότητα. Αν τώρα ήσουν ο man που έφτιαξες το world of warcraft θα έφτιαχνες μια τεχνητή λίμνη στο κήπο με γαλάζια νερά 1-2 τροπικά φυτά μερικές πέτρες ίσως και άσπρη άμμο. Θα κουραζόσουν περισσότερο και αυτό που θα έφτιαχνες θα θύμιζε λιγότερο καραϊβική σε αντίθεση την φωτογραφία αλλά θα μπορούσες να το ζήσεις εκτός από το να το κοιτάς. Αυτός θα είχε χρησιμοποιήσει γραφικά Πάνω σε κάποια prim εσύ θα είχες χρησιμοποιήσει prim για να φτιάξεις την θέα σου και πάνω σε αυτά γραφικά για να το κάνεις περισσότερο αληθινό ( να φαίνεται το νερό γαλάζιο και η άμμος άσπρη ). Το lineage κούρασε γρήγορα και όσοι δεν ήξεραν έλεγαν ότι έχει καλύτερα γραφικά ενώ στην πραγματικότητα είναι πολύ απλή η δουλειά του. Δεν λέω ότι τα γραφικά είναι απαραίτητα για να πετύχει το game αλλά καλό είναι αν υπάρχουν να έχουν φτιαχτεί σωστά. Αυτό το κάστρο που βλέπω από μακριά να μην είναι μια φωτογραφία να μπορώ να το πλησιάσω να το περπατήσω και γιατί όχι να το εξερευνήσω.
Ήχος.
Πολλές φορές τα game έχουν βαθμολογηθεί κατά 40% από τον ήχο. Προσωπικά το θεωρώ λάθος να μπορεί να σου κόψει ο ήχος 4 μονάδες αλλά δεν είμαι και ειδήμων αυτοί που το κάνουν ίσως ξέρουν καλύτερα. Αλλά πιστεύω ότι ο ήχος πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα ακόμα και στην αρχή που δεν έχεις χρήματα για να πληρώσεις κάποιον να γράψει όλα αυτά που χρειάζεσαι πρέπει κάτι να προσθέσεις στις πόρτες που ανοίγουν τα αντικείμενα που σπάνε στον αέρα που κινεί τα δένδρα στο περιβάλλον τι βρύση που στάζει. Αν θέλεις να κρατήσεις τον άλλον πρέπει να δουλέψεις και στον ήχο όσο και στα γραφικά.
Ωραία πως θα τα κάνεις όλα αυτά. Είναι πολύ απλό να σου πω κατέβασε το blender και μάθε να το παίζεις στα δάχτυλα μετά θα κάνεις τα πάντα.... Αλλά δεν είναι έτσι και είναι έτσι. Αν ξέρεις να δουλέψεις το blender στο 100% μπορείς να φτιάξεις ένα δυνατό game μια καλή ταινία για τα video που παιχνιδιού και και και. Αλλά το 100% του blender προϋποθέτει να ξέρεις άλλα 5 προγράμματα να παίζεις στα δάχτυλα για να μπορέσεις να βγάλεις ότι χρειάζεται. Για αυτό σου παραθέτω μια λίστα με αυτά που πρέπει να μάθεις αν θες να φτιάχνεις παιχνίδια.
Για προγραμματισμό
python, c++, java, assembler ActionScript
Είναι πράγματα που θα τα βλέπεις συνεχώς μπροστά σου.
Για σχέδιο
Βασικά Photoshop
Ένα από αυτά για 3d blender ( αν το φυσάς το παραδάκι τότε προτείνω το max3D αλλιώς το blender είναι δωρεάν )
Για εφέ που ξεπερνούν την επαγγελματική δουλειά
maya,
Για κατασκευή κόσμου
Bryce αν και εγώ θα προτιμούσα να την κάνω λήγω πιο αργά με ένα από τα παραπάνω προγράμματα ώστε να βγει ακριβός αυτό που ζητώ. Στο πακέτο DAZ Studio τώρα που βγάζει και το Bryce θα βρεις όλο το πακέτο από αυτά που χρειάζεσαι λιγότερο ακριβό από τα εργαλεία της adobe ( Photoshop, max3D, maya ) αλλά τα εργαλεία της adobe έφτιαξαν τις μεγαλύτερες δουλειές.
Με λίγα λόγια
Κάτσε και διάβασε μέχρι να μάθεις python, c++, java, assembler ActionScript μετά μάθε να δουλεύεις το Photoshop και το blender που είναι δωρεάν. Αν σε όλα αυτά γίνεις πραγματικά καλός μπορείς να φτιάξεις ένα game που θα σου αποφέρει κέρδος ώστε να περάσεις και στα ακριβότερα προγράμματα και την χρηματοδότηση κάποιας ομάδας.
Επαφή με την πραγματικότητα.
Γίνεται να φτιάξεις ένα παιχνίδι και αν το αποφασίσεις γίνεται να μάθεις όσα σου είπα, όχι εύκολα αλλά γίνεται. Τώρα αν εσύ έχεις ένα τρομερό σενάριο παιχνιδιού ( που αυτό είναι ο πρώτος παράγοντας για να πουλήσεις ) το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να το κατοχυρώσεις γιατί όπου παίζουν πολλά χρήματα δεν παίζει φιλότιμο. Μετά θα σου πω αν είναι δύσκολο, μη το θάψεις σε μια ερασιτεχνική δουλειά θα σου δώσω για παράδειγμα το world of warcraft που προσωπικά λατρεύω. Χρειστήκαν όλοι αυτοί για να φτιαχτεί
http://www.allgame.com/game.php?id=36669&tab=credits
Οπότε αν θες κάτι ανάλογο κατοχύρωσε το σενάριο σου βρες έναν δικηγόρο που θα παίρνει λίγα και πούλησε το σε μια εταιρία για ποσοστά και με την προϋπόθεση να φαίνεται και το όνομα σου.
Πως θα φτιάξουμε ένα on line game βήμα βήμα σε blogspot
Game του World look
tarot (javascript)
Κείμενο Εμμανουήλ
Καλη χρονια να εχετε!Με βοηθησες παρα πολυ με αυτο το κειμενο!Επισης ΣΥΓΧΑΡΗΤΙΡΙΑ που δεν γραφεται greeklish!θα κανω μια νεα αρχη στον προγραμματισμο!
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό είναι καλό όταν θα έχεις ολοκληρωμένη δουλειά μη στείλε μας να την δούμε.
Διαγραφήγραφετε λαθος!
ΑπάντησηΔιαγραφήhellasman βοήθησε μας να το κάνουμε καλύτερο. γράψε μας από στο face και θα σε βρούμε.
ΔιαγραφήΘα θελα να φτιαξω ενα παιχνιδι σαν το stardoll.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα θελα να φτιαξω ενα παιχνιδι σαν το stardoll.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ηθελα να φτιαξω ενα παιχνιδι που θα σκεφτομαι οταν το αρχισω//
ΑπάντησηΔιαγραφήνα ειναι ενα αγορι κι ενα κοριτσι σε μια πολυ την κεσαρια της κακιας βασηλισασ Χολντερσον και οταν μαθαινει οτι τα δυο παιδια Η στρουντελ και ο Ρασμπι πηγαινουν στην πολητεια της.. απο τοτε 2000 οταν πηγανε στην Κεσαρια η Χολντερσον τους απαγορεψε την εισοδο ή την ΕΞΟΔΟΣ....περασαν 15 χρονια κι εμειναν εκει αυτη ειναι πλεων 46 χρονων ενω τοτε ηταν 31 χρονων τα παιδια ενουν χασει τους γονεις τους οταν πρωτο-ειρθαν στην πολυ απο την Ροδο ηταν τοτε 9 ετων... το παιχνιδι να ειναι θριλερ ...................Με κανονικους ανθρωπους και αιματα....................................................ευχαριστω..
θα ηθελα ενα παιχνιδι που ολα να ηταν σαν αληθεινα δηλ οταν ηθελες να πας βολτα καπου σε ενα παρτυ π.χ (σαν το σταρδολλ) να πηγενες με αμαξι αν ηθελες
ΑπάντησηΔιαγραφήROBLOX is driven by an ever growing community of more than 300,000 creators who produce an infinite variety of highly immersive experiences.
ΑπάντησηΔιαγραφήThese experiences range from 3D multiplayer games and contests, to interactive adventures where friends can take on new identities imagining what it feels to be a dinosaur, a miner in a quarry or an astronaut on a space exploration.
Χαλια δεν καταλαβαίνω τιποτα
ΑπάντησηΔιαγραφή